Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku, który w każdy weekend zawita do innego z ośmiu miast w Polsce. Do każdego z nich przyjadą food trucki z różnorodnym street foodem. Damian Kordas, zwycięzca IV edycji programu MasterChef, dołączy do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi i będzie szukać smaku tego lata. W specjalnie przygotowanej strefie spotkają się z nim znani influencerzy: Jessica Mercedes, Mandzio, Dharni oraz chłopaki z 5 sposobów na. Zachęcą fanów do podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi i wraz z nimi stworzą unikalne zestawy na lato.
Zobacz również
Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów w ośmiu miastach w Polsce pod szyldem Przystanek Smaku. Kampania obejmuje również działania PR.
Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.
Legendarny, orzeźwiający smak Pepsi jest wybierany na całym świecie od lat, łącząc pokolenia. W latach 90-tych z Pepsi związani byli m.in. Michael Jackson i Britney Spears. Z tej okazji ich wizerunek można teraz znaleźć na limitowanej edycji puszek z logo Pepsi w klimacie vintage.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nie możemy się już doczekać kolejnej edycji Wyzwania Smaku Pepsi! Każde lato ma swój niepowtarzalny smak, który na długo zostaje w pamięci. Zachęcamy wszystkich do świetnej, wspólnej zabawy z influencerami, którzy sprawdzą jak wybierają Polacy. Podczas wakacji Wyzwanie Smaku odwiedzi osiem miast w Polsce. Sprawdź gdzie będziemy w tym roku! – zachęca Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.
Jak być na bieżąco? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku