TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michał Cortez opuszcza stronę agencyjną i rozpoczyna własną działalność konsultingową

Michał Cortez po prawie 8 latach pracy na stanowiskach strategiczno-zarządczych w oddziałach sieciowych agencji reklamowych (Saatchi & Saatchi, Isobar, BBDO Worldwide) rozpoczyna własną działalność konsultingową w obszarze e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2019-07-23

Cortez od końca 2017 był global ecommerce strategy directorem i partnerem zarządzającym hubu produkcyjno-konsultingowego Molecular BBDO w ramach sieci BBDO Worldwide, gdzie odpowiadał za działy intelligence i rozwój biznesu. Wcześniej pracował m.in. jako ecommerce director Isobar Group Poland i ecommerce expert w globalnym Isobar Commerce w ramach sieci Dentsu Aegis Network, do której przeszedł z pozycji szefa strategii ecommerce w Saatchi & Saatchi IS. Doświadczenie klienckie zdobywał m.in. współtworząc platformę ANSWEAR.com i kanał e-commerce dla marek Grupy MIG (Sizeer, Timberland).

– Po kilkunastu latach w branży i ośmiu latach w spółkach Publicisu, Dentsu Aegis i Omnicomu postanowiłem w końcu zająć się własnym biznesem. Zbieranie doświadczeń i praca na absolutnie największych globalnych markach, platformach sprzedażowych i w różnych regionach świata jest nie do przecenienia, ale nadszedł już czas na wyjście poza szereg agencyjnych ograniczeń i powrót do pracy konsultingowej w obszarze strategii sprzedażowo-biznesowych, optymalizacji procesów i szeroko rozumianego doradztwa e-commerce. Praktycznie pełna swoboda w wyborze projektów i współpraca z różnej skali podmiotami gwarantuje kreatywne ujście dla doświadczeń z ostatnich kilkunastu lat, zarówno tych agencyjnych jak i klienckich.

eMC2 Michał Cortez, pod którą oficjalnie występuje Cortez, jest działalnością typu „one-man consultancy” skupiającą się na krótko i długoterminowych projektach z obszaru digital i eCommerce dla strony klienckiej (producenci, platformy) i agencyjnej, wsparciu przetargowym i prowadzeniu szkoleń i warsztatów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj