TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michał Grzebyk awansuje w ContentHouse na stanowisko PR & content marketing director

Do tej pory Grzebyk zajmował w ContentHouse stanowisko head of PR & content marketing, a wcześniej PR & content marketing managera. Z agencją związany jest od 2016 roku. Od 2009 roku rozwija swoją karierę w PR i marketingu.
O autorze
1 min czytania 2023-03-06

Nowy PR & content marketing director będzie osobą odpowiedzialną za wdrażanie i uruchamianie procesów strategicznych, zarówno dla klientów, jak i samego ContentHouse. Zadaniem Michała Grzebyka jest udział w rozwoju obsługi i efektywności współpracy z klientami. W najbliższym czasie będzie współodpowiedzialny za poszerzenie kompetencji zespołu w obszarze tworzenia contentu dla e-commerce oraz wdrażanie rozwiązań technologicznych służących automatyzacji i analityce tworzonych treści. Wspólnie z zarządem ustala też ścieżki edukacyjne dla zespołu, obszary poszerzania kompetencji pracowników oraz plany rozwojowe.

– Pracuje z Michałem już wiele lat i widzę jego olbrzymi wkład w rozwój naszej firmy. Dzięki jego kompetencjom i zaangażowaniu udało nam się osiągać kolejne etapy rozwoju szybciej i skuteczniej – komentuje awans Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – Oprócz swoich kompetencji merytorycznych, Michał jest dodatkowo człowiekiem, który motywuje ludzi wokół siebie do kreatywności i szukania niesztampowych rozwiązań, co ma szczególne znaczenie w obszarze content marketingu – dodaje Grzegorz Miłkowski.

– Cieszę się na kolejny etap prac z Zespołem, który na co dzień daje mi motywację do działania i poszerzania kompetencji. Wierzę, że czeka nas jeszcze wiele interesujących, trudnych, ale przez to rozwijających zadań – mówi Michał Grzebyk, PR & content marketing director w ContentHouse.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj