Michał Kobierzewski z reklamą związany jest od 11 lat. Do The Digitals przeszedł z agencji Artegence, gdzie również zajmował stanowisko dyrektora kreatywnego i zarządzał trzema zespołami. Pracował dla takich klientów jak: Lech, Nike, Wedel, Rexona, Polkomtel i Orange. Jest zdobywcą 21 nagród m.in. KTR, Kreatura, Effie i Mixx Awards (w kategorii „Best In Show” dla Nike).
– The Digitals jest dla mnie ciekawym wyzwaniem. Mając za sobą świetny zespół specjalistów, mogę odważniej poprowadzić kreację. O konkretnych celach nie mówię, bo zrealizowane – rozleniwiają. Potencjał jest duży i zamierzam go w pełni wykorzystać – mówi Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny The Digitals.
Zobacz również
– Dołączenie do naszego teamu Michała Kobierzewskiego jest początkiem nowego etapu w strategii naszej spółki. Michał zarządza teamem kreatywnym, który przede wszystkim będzie koncentrował się na działaniach opartych na nowych mediach, ale nie tylko – mówi Artur Karczykowski, CEO The Digitals.
Po godzinach Kobierzewski doskonali swoje umiejętności pianistyczne. Uwielbia słońce i jest miłośnikiem kotów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]