Michał Krasnopolski pracę w reklamie rozpoczął w 2002 roku. Od tego czasu zgromadził wieloletnie doświadczenie w agencjach Arip, Just, VMLY&R Poland, Kalicińscy oraz WebTalk. Pracując w dwóch ostatnich tworzył seniorski duet kreatywny z Tomaszem Szewczykiem. Jest współautorem kampanii dla takich klientów jak m.in Grupa Żywiec, Orlen, PKP Intercity, Polpharma, PZU, Samsung, Sephora i UPC. Jego projekty zdobywały nagrody w konkursach Kreatura, Effie i Złote Orły. Krasnopolski był także jurorem KTR w kategorii design. Z jego pracami można zapoznać się w zbiorze „Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010”. Współpracował z wytwórniami Bad Robot, Lionsgate i Paramount Pictures.
Tomasz Szewczyk związany jest z branżą reklamową od ponad 12 lat. Pierwsze copywriterskie kroki stawiał w agencji Heureka (dziś VMLY&R Poland), następnie doświadczenie zdobywał w agencjach Ogilvy & Mather, Tippingpoint, Directors, Walk, J. Walter Thompson Group Poland, BARDZO, OS3, Kalicińscy oraz WebTalk. W ciągu swojej kariery współtworzył kampanie dla takich marek i firm jak Allegro, BMW, Danone, Deutsche Bank, Intel, Mazda, Red Bull i Tyskie. Projekty, przy których pracował Szewczyk, zdobywały nagrody w konkursach Epica Awards, Golden Arrow, Golden Drum, KTR, Mixx Awards. Jest m.in. autorem scenariusza do spotu Allegro „Bal”.
Zobacz również
Dzięki opisanym zmianom, Jacek Redźko (chief creative officer) może poświęcić się w większym stopniu rozbudowie domu produkcyjnego ASAP&ASAP Video oraz nadzorowaniu wszystkich produkcji filmowych agencji. Krasnopolski i Szewczyk będą raportować bezpośrednio do Zarządu.