„Tygodnik Nie” był obok „Make Life Harder” jednym najpopularniejszych profili z memami na Instagramie. Nic się nie zmieniło nawet po zmianie nazwy profilu, który niedawno zmienił nazwę na nazwisko administratora i teraz widnieje jako po prostu „Michał Marszał”. Obserwatorzy doceniają reprezentowane tam poczucie humoru, a także kreatywność prowadzącego profil, który często celnie i dosadnie komentuje rzeczywistość oraz polską scenę polityczną.
W związku z tym, że Marszałowi udało się zebrać pokaźną liczbę fanów (profil „Michał Marszał” na Instagramie obserwuje ponad 280 tys. osób, a „Tygodnik Nie” na Facebooku ponad 400 tys. osób), chce on rozszerzyć swoją działalność i wyjść poza najpopularniejsze portale społecznościowe. Jak dowiadujemy się z treści promującej zbiórkę na Patronite, jego celem jest stworzenie większego zespołu, który miałby zająć się produkcją podcastu (rozmowy z gośćmi), programu na YouTubie (z profesjonalnym sprzętem i studio), kreskówek oraz memowego portalu informacyjnego.
Zobacz również
– Jest na rynku nisza na zabawne podawanie informacji inaczej niż słowo pisane. Będziemy próbować dotrzeć do ludzi: wszystko oczywiście sprawdzone, same fakty, ale podane w zabawnej formie, pisane inaczej niż cała reszta – zapowiada Marszał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Dodatkowo Marszał przyznaje, że chciałby jeździć po kraju, aby przygotowywać swoje materiały z różnych części Polski i w różnych miastach (szczególnie tam, gdzie jest przewaga elektoratu PiS-u) tworzyć wydarzenia typu performance.
fot. Michał Marszał / Patronite
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby zrealizować wszystkie zamierzone cele, administrator „Tygodnika Nie” potrzebuje środków finansowych, które pomogą mu pokryć wydatki związane m.in. z zatrudnieniem zespołu.
– Jeśli to, co robię, sprawia Ci codziennie choć odrobinę radości, będę zaszczycony i wdzięczny, jeśli zechcesz wesprzeć działalność kilkoma złotymi. Wiem, że czasy są trudne i pełne niepewności, ale wbrew pozorom w tym, co robię, nie chodzi wyłącznie o śmiech. Walczę o budowę lepszej, tolerancyjnej i nowoczesnej Polski. Takiej, w której nie czujemy się codziennie jak w kiepskim memie – czytamy na profilu Michała na Patronite.
PS
Jakiś czas temu Instagramowy profil „Tygodnika NIE” zmienił nazwę i właściciela – stał się prywatnym kontem Michała Marszała, który od lat jest odpowiedzialny za prowadzenie social mediów tygodnika. Na decyzję o zmianach wpłynął także fakt, że instagramowe konto zmagało się z dużymi ograniczeniami w dotarciu do odbiorców.