W ilu reklamach szamponów widzieliście postać mężczyzny? Przyznajcie, że modele i ambasadorzy pojawiają się zazwyczaj w kontekście promocji kosmetyków przeciwłupieżowych. Jednak marka Pantene odważyła się na zaproszenie do nowej kampanii piosenkarza, którego znakiem rozpoznawczym są długie, kręcone włosy. Warto zaznaczyć, że będzie to kampania, w której po raz pierwszy w polskiej historii marki ambasadorem został mężczyzna.
W kampanii #SiłaWłosów wokalista opowiada o tym, jak ważną rolę w jego życiu i w pracy odgrywają włosy. To one są jednym z głównych sposobów na określanie jego tożsamości i wyrażenia scenicznej ekspresji. Szpak przypomina, że włosy mogą być również źródłem naszej wewnętrznej siły – artysta był dumny ze swojego wizerunku nawet wtedy, gdy jego niezwykły wygląd spotykał się z brakiem akceptacji ze strony otoczenia.
Zobacz również
Pantene w swojej kampanii zaznacza jednak, że bycie sobą i walka o swój wizerunek mogą być trudne – wyróżnianie się z tłumu często wiąże się ze społecznym odrzuceniem. Misją marki jest wsparcie każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy i podkreśla to hasło kampanii: „Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto”. To pokazuje, że Pantene chce tworzyć komunikację zaangażowaną społecznie.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Wyświetl ten post na InstagramieSłuchaj podcastu NowyMarketing
Koncept kreatywny przygotowała Grey Group Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a obsługę public relations zapewnia agencja Partner of Promotion.