Marka Cheetos połączyła siły z Fundacją Sarigato, która jest autorem akcji „Karmimy Psiaki”, aby pod hasłem Napełnijmy MILION MISEK zebrać karmę dla potrzebujących zwierząt ze schronisk. Poprzez akcję firma PepsiCo, do której należy marka Cheetos, zwraca uwagę konsumentów na problem bezdomności i niedożywienia zwierząt oraz zachęca fanów marki do pomagania zwierzętom ze schronisk. W ten sposób akcja „Cheetos pomaga zwierzakom” łączy działania CSR z działaniami angażującymi konsumentów.
– Gdy tworzyliśmy tę akcję zależało nam na tym, aby połączyć wyjątkowy cel z zabawą, tak charakterystyczną dla naszej marki. W efekcie naszej akcji chcemy przekazać tyle karmy, aby wypełnić milion misek dla zwierząt, które trafiły do schronisk. Konsumenci, którzy wezmą udział w naszej inicjatywie mogą pomagać na różne sposoby, na przykład poprzez wpisanie kodu z promocyjnych opakowań Cheetos do chatbota na profilu marki w aplikacji Messenger lub wzięcie udziału w specjalnych wyzwaniach stawianych przez bota, o zachęcających do zabawy nazwach: „Fota dla psa i kota”, „Wideo napełnianiec”, czy „Gra pełna micha”. Mechanizm pomagania jest prosty: 1 wpisany kod napełnia 1 miskę, a 1 wyzwanie napełnia 5 misek – powiedziała Karina Bielecka, młodszy kierownik marki Cheetos.
Zobacz również
Milion misek to znaczące wyzwanie, które wymaga prostych i czytelnych dla użytkownika rozwiązań komunikacyjnych oraz technologicznych. Dlatego centrum akcji zostało osadzone w chatbocie Cheetos w aplikacji Messenger, dzięki czemu użytkownik zostanie sprawnie przeprowadzony przez jej mechanikę. Poza chatbotem informacje o akcji można znaleźć także na Cheetos.pl oraz w innych mediach, w których pojawiać się będzie promocja przedsięwzięcia.
Akcja „Cheetos pomaga zwierzakom” pod hasłem Napełnijmy MILION MISEK potrwa do 30 czerwca 2021 roku lub do zrealizowania celu pomocowego.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce