Nagranie “Miłość za regałem” wywołało w internecie małą burzę. Część osób jest zachwycona, inni wręcz przeciwnie. Ich zdaniem instytucja kulturalna nie powinna promować się w tak kiczowaty sposób. Jednym z głównych wyzwań instytucji publicznych jest przyciągnięcie uwagi społeczeństwa – sposobem może być niestandardowe nagranie wideo. Muzeum Narodowe w Poznaniu zwróciło swoją uwagę kampanią „Muzeum? Żebyś wiedział?”, a Biblioteka Raczyńskich sięgnęła po disco polo.
PS Przegląd reklam w rytmie disco
Zobacz również
Przykładów słabych reklam w polskiej telewizji nie brakuje. Olaf Lubaszenko w reklamie e-papierosa, Cezary Żak zachwalający margarynę czy nowy energy drink Zenek. Zobacz „Król jest tylko jeden”, czyli przegląd „dobrych”, polskich reklam w rytmie disco!
PS2 Salon Euro Auto Stefaniak – Zespół AM
W spocie reklamującym salon samochodowy Euro Auto Stefaniak, zobaczymy muzyków, ekskluzywne samochody, a także młode dziewczyny. Tekst piosenki w rytmie disco zachęca do skorzystania z oferty. Promocja jednak wywołała lawinę nieprzychylnych komentarzy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing