Mindshare Polska: blogerzy i fani Forda testują nowego Forda Kuga

Topowi polscy blogerzy – Eliza Wydrych (fashionelka.pl) i Michał Kędziora (mrvintage.pl) – wspólnie z fanami Forda wezmą udział w ostatnim etapie akcji promującej nową odsłonę Forda Kuga. Przy okazji łódzkiego Fashionphilosophy Fashion Week testom poddana zostanie stylistyka auta.
O autorze
1 min czytania 2013-04-19

Akcję realizuje dom mediowy Mindshare Polska. Niestandardowa akcja testowania nowego Forda Kuga trwa od połowy marca br. Najaktywniejsi miłośnicy marki oraz przedstawiciele polskiej blogosfery w najbliższy weekend podzielą się wrażeniami na temat wnętrza, kolorystyki i linii odświeżonego modelu Forda. Zadaniem każdego z dwóch rywalizujących zespołów, będzie stworzenie stylizacji inspirowanej stylistyką Forda Kuga, zrealizowanie sesji zdjęciowej auta oraz zaprezentowanie go gościom FW w Łodzi.

We wszystkich etapach akcji uczestniczyły pary „bloger-fan”, które realizowały wyzwania związane z nowym modelem Forda Kuga w kontekście przystosowania jako auta rodzinnego, sprawdziły jego właściwości jezdne oraz rozwiązania technologiczne. W akcji wzięli udział popularni blogerzy: Aleksandra Krzyżanowska (2smaki.pl), Agnieszka Sobieska (najsmaczniejsze.pl), Michał Jaraczewski (automotiveblog.pl), Rafał Warecki (autokult.pl), Adam Bialic (gadzetomania.pl) oraz Paweł Okopień (spidersweb.pl). Towarzyszyli im najbardziej aktywni fani marki.

– Miłośnicy Forda mają ogromną wiedzę o modelach oraz rozwiązaniach technologicznych oferowanych przez markę. Postanowiliśmy oddać głos tym fanom, którzy od dwóch lat najaktywniej uczestniczą w budowaniu społeczności Forda w Polsce. Zainicjowana przez nas kampania pozwala na pokazanie odświeżonego Forda Kuga ich oczami poprzez realizowanie szeregu oryginalnych zadań, uwzględniających wszystkie najważniejsze cechy auta. Dzięki aktywnemu wsparciu topowych blogerów, stworzyliśmy niekonwencjonalną formę auto-testów, co umożliwiło marce pogłębienie relacji ze swoimi fanami, a jednocześnie dotarcie do szerszego grona odbiorców – powiedział Bartosz Sikora, Director pionu Invention w domu mediowym Mindshare Polska.

Zespoły będą podlegały ocenie Jury konkursu oraz fanów marki Ford. Oceniany będzie zarówno stopień, jak i jakość wykonania poszczególnych zadań. Miłośnicy marki będą mogli zagłosować na swoich faworytów za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage’u Ford Polska na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opracowanie koncepcji konkursu, produkcję aplikacji konkursowej i materiałów video oraz realizację kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Realizację akcji wspiera NextWeb.

Słuchaj podcastu NowyMarketing