Tegorocznego lata, w Kanadzie, sieć restauracji KFC wydłużyła godziny funkcjonowania 653 lokali. W związku z tym, że różnią się one w zależności od regionu, agencja Courage przygotowała kampanię „Bolo Ti(m)e”, która w kreatywny sposób informuje klientów o tym, gdzie i do której mogą skorzystać z oferty sieci barów szybkiej obsługi.
Główną rolę w kampanii odgrywa krawat typu „bolo”, czyli jeden ze znaków rozpoznawczych założyciela restauracji, Harlanda Sandersa. Element garderoby zamieniono we wskazówki zegara i rozmieszczono na billboardach w całym kraju.
Zobacz również
– KFC to marka pełna słynnej ikonografii, a kiedy się do tego przyłożymy, możemy stworzyć rzeczy, których nie potrafi żadna inna marka. „Bolo Ti(m)e” nie tylko wzmacnia nasze zaangażowanie w informowanie klientów o różnych godzinach zamknięcia, ale także podkreśla ich trwałe dziedzictwo i bogate dziedzictwo wizualne – powiedział Gerardo Agbuya, dyrektor kreatywny w Courage.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Kontrowersje wokół kampanii KFC. Fast food oskarżony o rasizm
Kanadyjski oddział KFC stworzył kampanię, która miała wskrzesić historyczne hasło „Finger Lickin Good”. Reklama spotkała się jednak z oskarżeniami o promowanie rasistowskich stereotypów.
PS2 KFC rezygnuje z kurczaka? Prośby konsumentów nie przyniosły rezultatu!
A gdyby tak w popularnym fast foodzie — KFC — zamiast dobrze znanego kurczaka pojawiły się dania z… indykiem? Z taką prośbą w okresie przedświątecznym przyszli do restauracji klienci, jednak KFC pozostało nieugięte. Niemożliwe? A jednak! Wszystko w najnowszej bożonarodzeniowej reklamie marki.