To była dobra zabawa. Ale nie tylko – za pomysłem stało coś więcej! 12-osobowy zespół projektowy agencji marketingu internetowego Bluerank, który na co dzień pracuje dla marki Mitsubishi, wyjechał na dwa dni za miasto. Nad zalewem Jeziorsko przetestował modele aut użyczone przez Partnera: ASX oraz Eclipse Cross.
– Bawiliśmy się. Sprawdzaliśmy, czy można pracować na laptopie w trakcie jazdy off-road, szukaliśmy odpowiedzi na odwieczne pytanie, czy auto czerwone jest szybsze od czarnego – mówi Jarosław Miszczak, head of client service w Bluerank.
Zobacz również
Dla wszystkich było jednak oczywiste, że oprócz dobrej zabawy, celem jest poznanie produktu i dzięki temu większa autentyczność i zrozumienie w codziennej pracy dla partnera. – To zacieśnianie relacji i tworzenie modelu współpracy opartej na zaufaniu i otwartości – dodaje Jarosław Miszczak.
O tym, jak istotne jest budowanie emocji, wszyscy wiemy. Customer experience, czyli budowanie doświadczeń klientów, jest dziś najważniejszym wyróżnikiem marek. Świadome firmy idą dalej – i budują doświadczenia nie tylko klientów, ale i biznesowych partnerów.
– Skupiamy wokół Mitsubishi pasjonatów, ludzi, którzy znają filozofię marki. Podobnie jest z partnerami. Nie chcemy po prostu zlecać zadań agencji marketingowej. Chcemy mieć do siebie zaufanie, wiedzieć, że współpracujące z nami osoby znają nasze produkty, rozumieją filozofię – mówi Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu w Mitsubishi Motors Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Bluerank z marką Mitsubishi współpracuje od wielu lat. Prowadzi kampanie Google Ads, nie tylko dla centrali, ale również unikatowy w Polsce program dla dealerów. Wspiera motoryzacyjną markę w działaniach analitycznych, programmatic RTB, łączy online i offline.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z raportu Cohn&Wolfe (2019 r.) wynika, że aż 91 proc. konsumentów docenia markę za jej autentyczność. Coraz więcej z nas – szczególnie młodsze pokolenia – nie chce być jedynie biernymi odbiorcami produktu. Wręcz przeciwnie. Chcemy testować, oceniać, dzielić się rekomendacjami, razem z firmą współtworzyć asortyment, który w procesie produkcji będzie uwzględniał odpowiedzialność społeczną. Markom, które rozumieją tę otwartość, klienci oraz biznesowi partnerzy odpłacą się szacunkiem i zaangażowaniem.
Z kolei dobra współpraca i zaufanie może oznaczać odważniejsze decyzje. – Mitsubishi było na przykład pierwszą marką, dla której wprowadziliśmy personalizację w kampaniach displayowych – mówi Jacek Tkaczuk, head of R&D w Bluerank.
Efekty testowania aut przez Bluerank prezentuje poniższy materiał wideo. – Mitsubishi kojarzy nam się z innowacjami, emocjami, ludźmi pełnymi pasji do tego co robią. I właśnie to chcieliśmy w naszym filmie pokazać – mówi Kamil Kisiel, paid search executive w Bluerank.