Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Najlepsze rozwiązania zostaną zaprezentowani reklamodawcom, dysponentom budżetów reklamowych.
Zobacz również
Nominowani zostali:
Bezpośredni odzew
- Dobra oferta dla dobra – 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Keep Calm & Be Relevant! – ValueMedia
- Optymalizacja PPC pod ROI – ValueMedia
Branded kontent
- Interaktywny Finał Męskiego Grania 2013 – GONG
- Piję Wodę dla Żywiec Zdrój – VML
- Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats + JUNG v. MATT
Gry
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Bridgy Jones podbija świat – VML
- Danonki Wirtualne Przedszkole – Nowa kraina Zoo – MediaCom
- McDonald’s – Drwal wraca do gry – Tribal DDB
Kampania wizerunkowa
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Metafen. Można inaczej – K2 Internet
- Mocnopomocni agenci PZU – VML
- Otwieracz Żywca – GONG
Kampanie cross-mediowe
- Celebryci w PLAY – MediaCom
- Milka. Moje miasto się przytula – SMV Group
- Mocnopomocni agenci PZU – VML
Lojalność wobec brandu
- Danonki Wirtualne Przedszkole – MediaCom
- Orange Social Care – obsługa klienta w social media – VML
- PROGRAM LOJALNOŚCIOWY ONLINE NERF – GONG
Marketing społecznościowy
- Fani Tyskiego tworzą historię – Tequila Polska
- Republika Kaktusa – MEC Global
- Zwierzaki z Littlest Pet Shop szukają opiekunów – SMV Group
Mobile/apps/tablets
- Aplikacja ICOON na telefony z systemem Windows Phone – Wunderman
- Bridgy Jones podbija świat – VML
- Durex w Listonic – Socialyse
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
- Durex Eksperyment – Socialyse
- Mocnopomocni agenci PZU – VML
- Nike Hypervenom – Mindshare
Strona brandowa
- www.goldensubmarine.com – GoldenSubmarine
- Nowy serwis internetowy marki House – Zjednoczenie.com
- Strona internetowa marki Żywiec – GONG
Wideo-online
- Mr Button – Artegence
- Otwieracz Żywca – GONG
- Proama VOD Direct – MediaCom
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
- GARNIER OLIA LAUNCH – ZenithOptimedia
- nju mobile – MEC Global
- Vichy Dercos Neogenic – ZenithOptimedia
Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzyma tytuł ‘Best in Show’.
Organizator konkursu – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie Związku mogli zgłaszać kandydatów do „Nagród za dokonania”: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku oraz Dom Mediowy Roku.
Kapituła oceniająca zgłoszenia przyznała następujące nominacje:
Człowiek roku
- Nominacje nie ujawnione
Agencja roku
Dom mediowy roku
- Group One
- MEC Global
- Value Media
Marketer roku
Uroczystą galę rozdania nagród poprzedzi MIXX Conference – konferencja o unikalnej formule w której zostaną zaprezentowane studia przypadków kampanii z perspektywy klient + agencja. Przedstawione będą kampanie ze szczególnym uwzględnieniem problemów związanych z ich realizacją i sposobów na radzenie sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami.