Za Mobberry stoi ogromne międzynarodowe doświadczenie twórców. Piotr Krauschar oraz Maciej Sypniewski – twórcy agencji – współpracowali wcześniej z dużymi międzynarodowymi firmami podczas wdrożeń nie tylko w Polsce, ale również w USA, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Czechach czy na Węgrzech.
Ambicją Mobberry jest realizowanie działań, które pozwolą na wykorzystanie nie tylko kanału mobilnego, ale również jego połączenia z socialem, offlinem czy geolokalizacją. Agencja już realizuje liczne kampanie z wykorzystaniem QR kodów oraz rzeczywistości rozszerzonej.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
– Będziemy oferować pełną obsługę, jeśli chodzi o marketing mobilny. Od strategii, poprzez prace koncepcyjne, doradztwo strategiczne, aż po wykonanie aplikacji. Chcemy, aby klient dostał pełną usługę – od analizy potrzeb, poprzez określenie najlepiej pasujących do strategii marki rozwiązań, aż po realizację i wdrożenie – mówi Piotr Krauschar, założyciel agencji.
Mobberry zamierza realizować najbardziej innowacyjne działania na rynku mobilnym. Głównym obszarem działania agencji jest rynek globalny, z naciskiem na Europę Zachodnią.
– Formowanie oddziału w Londynie finalizuje się dosłownie w tej chwili. Powinniśmy być gotowi do podjęcia pierwszych działań w Wielkiej Brytanii w najbliższym tygodniu – mówi Maciej Sypniewski, współtwórca agencji.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing