W Kia GT Ride gracze mają możliwość tworzenia unikalnych tras 3D poruszając swoim smartfonem lub tabletem w powietrzu. Wbudowane w urządzenie czujniki śledzą ruchy użytkownika i zamieniają je w trasy z zakrętami i pętlami. W grze istnieje możliwość dzielenia się trasami ze znajomymi na Facebooku oraz stawiania im wyzwań. Wszystkie aktywności, czyli tworzenie tras, wyścigi na trasach innych użytkowników, wygrane pojedynki i wyścigi innych użytkowników na stworzonych przez gracza trasach są nagradzane punktami, które wliczają się do rankingu.
Gra i kampania ma zasięg paneuropejski, a w połowie marca wśród 100 najlepszych graczy z końcowego rankingu rozlosowany zostanie samochód Kia pro_cee’d GT.
Zobacz również
Zwiastun produkcji:
Więcej informacji na temat gry można znaleźć na stronie: gt-ride.pl.
Za promocję gry w Polsce odpowiada agencja mobile marketingu Mobext wchodząca w skład Havas Media Group.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing