Chcą nieść przekaz: nie warto zaczynać palić, bo palenie może negatywnie wpłynąć na Twoją przyszłość, a uzależnienie zapoczątkowane w tak młodym wieku może mieć także bardzo groźne skutki w przyszłości. W ramach akcji powstał niezwykle mocny spot, który poruszył serca wielu ludzi.
Ponad 200 mld złotych może kosztować Polskę leczenie chorób spowodowanych paleniem tytoniu, zastanów się, czy warto?
Zobacz również
PS
Irlandzka organizacja zdrowia stworzyła spot, który bazuje na znanej piosence Glorii Gaynor „I Will Survive” i pokazuje w przyjemny sposób problem uzależnienia od papierosów.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracają uwagę odpowiednich grup społecznych oraz tych, którzy wolni są od jakichkolwiek nałogów. Zobaczcie przegląd najlepszych kampanii antynikotynowych, dzięki którym zastanowisz się sięgając po papierosa → tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing