Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

#ModaDlaZdrowia: Oddaj niepotrzebne ubrania w ramach akcji charytatywnej marki Promod

Codziennie 10 Polek dowiaduje się, że ma raka i aż 5 z nich umiera. Niestety w Polsce cytologia nie jest obowiązkowo wykonywana, dlatego organizacja Kwiat Kobiecości wraz z francuską marką Promod zorganizowały akcję, której celem jest zakup cytobusa, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego.
O autorze
1 min czytania 2019-08-30

W Polsce takie badanie nadal uznawane jest za towar luksusowy, są miejsca gdzie nie ma żadnego gabinetu ginekologicznego w okolicy, w którym można je wykonać. Tysiące kobiet, które chcą zadbać o swój stan zdrowia muszą poświęcić długie godziny, by dojechać do ośrodka zdrowia i zapisać się na badanie. W związku z tym powstała inicjatywa tworzona przez kobiety dla kobiet.

Od 2-30 września, w salonach marki Promod w ramach drugiej edycji akcji zbierane są ubrania damskie, męskie oraz dziecięce, które dzięki zbiórce mają szansę na drugie życie. Odwiedzając Promod zobaczymy specjalnie wyznaczone miejsca, gdzie można zostawić odzież, buty oraz drobne akcesoria. Ubrania zostaną przekazane organizacji UbraniaDoOddania.pl, która każdy zebrany kilogram zamieni na 1 zł i przekaże go na zakup cytobusa.

Akcja #ModaDlaZdrowia to połączenie działań proekologicznych ze wsparciem projektu na rzecz promocji zdrowia kobiet. Marka Promod pragnie kontynuować wprowadzanie do swoich butików działań promujących świadome, proekologiczne postawy oraz dodatkowo popierać inicjatywy, które są tworzone z myślą o kobietach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Pierwsza edycja akcji #ModaDlaZdrowia odbyła się w lutym br. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

16 października 2018 roku rozpoczęła się kampania „Diagnostyka jajnika”, organizowana przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”, której ambasadorką została Magda Gessler. Celem akcji jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród kobiet oraz profilaktyki najgroźniejszych chorób nowotworowych.