Źródło ilustracji: materiały prasowe
„Zdrowie zaczyna się tutaj” to hasło, które od teraz wspólnie promują Fit Kalorie i nowa ambasadorka marki – Sandra Kubicka, modelka i bizneswoman. Ich wspólną misją będzie dbanie o to, aby klienci odczuwali przyjemność płynącą z jedzenia i nabrali zdrowych nawyków żywieniowych. Efektem współpracy Fit Kalorii z Sandrą Kubicką będzie między innymi specjalistyczna „Dieta Kubickiej” dla osób borykających się z problemami hormonalnymi.
Zobacz również
Jaki jest cel działalności?
Misją Fit Kalorii jest dieta, która nie ogranicza. To zdrowie jest wyznacznikiem tego, co można znaleźć w ich menu. Klienci mają możliwość skorzystania nie tylko z cateringu, ale też z materiałów edukacyjnych na temat odżywiania i dobrej relacji z jedzeniem oraz darmowych konsultacji z dietetyczką kliniczną. Fit Kalorie od lat wspierają wiele inicjatyw społecznych, które uświadamiają ludzi na tematy między innymi zmniejszania ryzyka zachorowań na raka piersi czy chorób hormonalnych, oraz profilaktyki zdrowia psychicznego.
Taki cel obrała też Sandra Kubicka – bizneswoman i modelka, która ostatnio rozpoczęła pracę w telewizji, prowadząc programy „Love Me or Leave Me. Kochaj albo rzuć” oraz „Rytmy Dwójki”. Sandra Kubicka, jako influencerka od wielu lat nagłaśnia swoją walkę z PCOS (zespół policystycznych jajników) oraz z insulinoopornością. Choroba bardzo wpłynęła na jej postrzeganie zdrowego stylu życia i akceptację nowego ciała.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Chcę edukować i pokazywać na swoim przykładzie, że zdrowa dieta to podstawa dobrego życia. Wiem, co czują kobiety, które podobnie jak ja, straciły swoje zdrowie, pewność siebie, a przy tym sylwetkę w wyniku PCOS. Bardzo często podkreślam, jak ważna jest akceptacja swojego ciała, ale wierzę, że chęć do zmiany tego nie wyklucza. Wręcz przeciwnie – podkreśla modelka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Dieta Kubickiej” w nowej ofercie
Sandra Kubicka jest realnym przykładem metamorfozy, jaka nastąpiła wraz z dobraniem nowego planu dietetycznego, dopasowanego do jej potrzeb, a przede wszystkim stanu zdrowia. Fit Kalorie, chcąc wspierać proces leczenia osób chorujących między innymi na PCOS czy insulinooporność, wprowadzą do swojej oferty nowe diety, w tym „Dietę Kubickiej”.
– Niezmiennie od wielu lat naszą misją jest nie tylko dostarczanie zdrowej, zbilansowanej diety, ale też edukacja na temat odżywiania i dobrej relacji z jedzeniem. Wierzymy, że najważniejsze jest zachowanie balansu. Zmiana diety, która najczęściej ma doprowadzić do zmiany sylwetki, powinna być świadoma. Dlatego wprowadzamy do oferty takie menu, które jest pozbawione wyrzeczeń, ponieważ jedzenie powinno być przyjemnością. Zdrowa sylwetka to też zdrowy umysł, dlatego wraz z Sandrą Kubicką, ramię w ramię chcemy edukować, motywować i wspierać w dążeniu do wymarzonego celu – mówi Klaudia Kubrak, dietetyczka Fit Kalorii.
Jak z kolei zaznacza Kubicka, włączając się w projekt, pragnie wdrożyć pomysły, które zebrała w czasie prowadzenia swojej firmy – Sandra’s Catering: – Poznałam rynek i potrzeby klientów, ale pojawiły się ograniczenia, których nie byłam w stanie pokonać bez wsparcia dużej, doświadczonej marki. Teraz wykorzystam zdobytą wiedzę jako ambasadorka Fit Kalorii.
Odpowiednie podejście, dieta i nawyki sprawiły, że dzisiaj influencerka znowu jest sobą: – Mam energię i nowe plany. Chcę nauczyć tego samego każdą kobietę, która szuka wskazówek, jak osiągnąć sukces. Dlatego dołączyłam do cateringu Fit Kalorie. Firma ma duże doświadczenie i tysiące zadowolonych klientów. Stworzymy przestrzeń dla kobiet, które tak jak ja kiedyś, szukają zbilansowanej diety, motywacji i dobrej rady. To nasz priorytet – podkreśla Sandra Kubicka.
Dla Fit Kalorii od lat pracują najlepsi specjaliści, dietetycy kliniczni, którzy dbają o każdy szczegół w menu i udzielają klientom bezpłatnych konsultacji. – Jesteśmy gwarancją jakości i wieloletniego doświadczenia w branży cateringowej. Nowa oferta staje się jeszcze bardziej różnorodna, dostępniejsza i konkurencyjna cenowo. Wierzymy, że ta decyzja przyniesie wiele korzyści zarówno dla naszych obecnych, jak i nowych klientów – podsumowuje Klaudia Kubrak.
PS 4F łączy siły z najprężniej rozwijającą się siecią siłowni w Rumunii – Stay Fit Gym
4F kontynuuje dynamiczny rozwój w Rumunii. Marka została oficjalnym Partnerem sieci Stay Fit Gym – jednego z liderów rumuńskiego rynku fitness. W ramach nowo nawiązanej współpracy, 4F poprzez nośniki reklamowe oraz ubranie trenerów eksponowane będzie we wszystkich klubach Stay Fit Gym w Rumunii. Marka zapewni wyposażenie treningowe i casualowe pracownikom, trenerom personalnym i instruktorom fitness.
PS2 Nice To Fit You z jesienną kampanią
„Wybieram to, co dla mnie najlepsze” – pod tym hasłem, nawiązującym do najwyższej jakości, ruszyła jesienna kampania Nice To Fit You. Marka chce w ten sposób ugruntowywać pozycję lidera w kategoriach semi-premium i premium wśród cateringów dietetycznych. Głównym elementem kampanii są nośniki OOH (łącznie ponad 50) w kluczowych punktach Warszawy, Krakowa i Wrocławia.