W ramach nowo nawiązanej współpracy, 4F poprzez nośniki reklamowe oraz ubranie trenerów eksponowane będzie we wszystkich klubach Stay Fit Gym w Rumunii. Marka zapewni wyposażenie treningowe i casualowe pracownikom, trenerom personalnym i instruktorom fitness. W strojach 4F prowadzone będą wszystkie treningi indywidualne i grupowe z oferty sieci. W planach jest organizacja wspólnych akcji specjalnych dla fanów sportu i fitnessu – m.in. konkursów, akcji promocyjnych czy eventów sportowych. Działania uzupełniać będzie komunikacja w kanałach digital – m.in. na Instagramie, Facebooku, TikToku i YouTube.
– Rumunia to jeden z najdynamiczniej rozwijających się rynków europejskich, na którym konsekwentnie rozwijamy swoją ofertę. Prowadzimy tu kilkanaście sklepów własnych, a jedną z globalnych ambasadorek 4F jest lekkoatletka Alina Rotaru-Kottmann. Współpraca z lokalnym liderem rynku fitness to dla nas ważny krok w kierunku rozwoju brandu i zwiększenia świadomości o naszych produktach wśród szerokiej grupy entuzjastów sportu w Rumunii. Profesjonalizm i zaangażowanie Stay Fit Gym w promowanie zdrowego stylu życia opartego na sporcie idealnie współgrają z DNA marki 4F – komentuje Justyna Tomczyk, Członkini Zarządu OTCF S.A., właściciela marki 4F.
Zobacz również
Stay Fit Gym to druga największa sieć siłowni w Rumunii pod względem liczby placówek. Obecnie prowadzi 20 klubów fitness w sześciu miastach – Bukareszcie, Pitesti, Sibiu, Buzau, Ramnicu Valcea i Galati. Marka 4F, której produkty dostępne są w 44 krajach świata, prowadzi już 19 sklepów własnych na lokalnym rynku. W marcu otworzyła salon flagowy w Cluj-Napoca.
PS Antyczne inspiracje i miejski styl w kolekcji 4F we współpracy z Robertem Lewandowskim
Mocny sportowy design oraz futuryzm połączony z klasyką to najnowsza kolekcja stworzona we współpracy 4F i Roberta Lewandowskiego. Główną inspiracja przy kreowaniu linii był grecki stadion Panathinaikos. 4FxRL9 to połączenie streetstyle’u i antycznych odniesień.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing