Modelki plus size w kampanii Nike. Czy to tylko przejściowy trend?

Modelki plus size w kampanii Nike. Czy to tylko przejściowy trend?
W akcjach reklamowych Nike widzimy bardzo szczupłe modelki, ale marka już po raz drugi postawiła na plus size. Czy to znaczy, że wraz z wiosną zmienia ona swój wizerunek, czy to tylko przejściowy trend?
O autorze
1 min czytania 2017-03-09

Nike chce zainspirować do ćwiczeń i zmiany trybu życia wszystkie kobiety, nawet te, które obok siłowni przechodzą z zamkniętymi oczami.


źródło zdjęć: instagram.com/nikewomen/

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W nowej kampanii Nike stawia na naturalność, kobiece kształty, dlatego do współpracy zaprosiło dwie popularne blogerki plus size: Danielle Vanier i Gracie Francesce oraz modelkę Naomi Shimada.

Temat modelek plus size nadal pozostaje gorący. Branża i internauci szeroko komentują decyzję marek, które współpracują z modelkami w niecodziennym, w modzie, rozmiarze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Większość uważa, że takie współpracę to rewolucja, inni, że to gra pod publikę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Dajcie znać w komentarzach.

PS

W zeszłym roku, w czasie promocji nowej kolekcji staników sportowych Nike Pro Bra, marka opublikowała na swoim Instagramie zdjęcia z kobietami o pełnych kształtach.

PS 2

W ubiegłym roku również BuzzFeed pod lupę wziął wizerunek modelek w znanych kampaniach firm odzieżowych m.in.: Tommy’ego Hilfigera, Calvina Kleina, Burberry, czy Kate Spade. Jak wyszły sesje? Oceńcie sami!

PS 3

O innych kampaniach, w których brały udział modelki plus size przeczytacie w naszym artykule → tutaj

PS 4  

Na koniec nasza ulubiona wpadka znanego brandu odzieżowego. Zara swojego czasu pokazała reklamę, w której nawoływała do „pokochania swoich krągłości”, ale czy para modelek, które do tego zachęcały to akurat dobry wybór?


źródło zdjęcia: twitter.com