Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Mondelez testuje papierowe opakowanie dla czekolady Milka

Mondelez testuje papierowe opakowanie dla czekolady Milka
Mondelez testuje papierowe opakowanie czekolady Milka Alpenmilch. Akcja przeprowadzana jest na terenie Niemiec w sklepach Edeka oraz Netto Marken-Discount.
O autorze
1 min czytania 2024-07-08

Plastik to nadal najpopularniejsze tworzywo, z które tworzy się opakowania na większość z produktów dostępnych w sklepach. Niektóre z koncernów próbują z tym walczyć i proponują papierowe alternatywy. Na taki krok zdecydowała się chociażby marka Absolut, która testowała sprzedaż napoju wysokoprocentowego w papierowej butelce.

Do grona firm, które chcą być bardziej eko dołącza Milka. Mondelez, producent znanej czekolady, testuje papierowe opakowania 100-gramowej tabliczki czekolady Milka Alpenmilch. Chcąc jednak lepiej zabezpieczyć produkt, czekoladę chroni specjalna powłoka, którą również można poddać recyklingowi.

fot. Mondelez

Papier, w który zapakowany jest produkt od Milki, posiada specjalny certyfikat Forest Stewardship Council® (FSC). Ponadto, na opakowaniu, konsumenci mogą znaleźć instrukcję dotyczącą prawidłowego recyklingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem tej fazy testowej. Naszym celem jest stosowanie opakowań, które chronią naszą czekoladę, zachwycają fanów Milka i chronią środowisko. Dlatego stale realizujemy nasze cele w zakresie zrównoważonego rozwoju dzięki naszej marce Milka. Dzięki limitowanej edycji fani Milka mogą przekonać się o zwykłej jakości i delikatnym smaku mlecznej czekolady Milka Alpine w papierze – mówi Alexander Nordloh, dyrektor marketingu Chocolate w Mondelēz International.

Test przeprowadzany jest w Niemczech w sklepach Edeka oraz Netto Marken-Discount.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dla nas w Mondelēz International ważne jest, aby zrozumieć, w jaki sposób możemy optymalnie rozwijać nasze opakowania pod kątem zrównoważonego rozwoju. Ten test dla Milka pomaga nam zdobyć cenne spostrzeżenia dotyczące naszych procesów wewnętrznych oraz w obszarze akceptacji konsumenckiej. Nie możemy się doczekać wyników – mówi Lena Berkemeyer, starszy menedżer marki ds. zrównoważonego rozwoju w Mondelēz International.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS McDonald’s testuje nowe opakowania robione z papieru z dodatkiem trawy

Aby ograniczyć wytwarzanie odpadów, McDonald’s szuka i testuje innowacyjne alternatywy. Teraz firma postanowiła sprzedawać swoje burgery w opakowaniach z ekologicznego papieru.

PS2 Nike zmienia swoje pudełka na buty, aby zmniejszyć o połowę ilość odpadów

Zespół Nike rezygnuje z podwójnych pudełek, aby ograniczać ilość odpadów. Przy okazji na nowo definiuje to, jakie możliwości ma karton z butami.