fot. adweek
W reklamie zobaczymy dwie nowości z oferty marek: cytrynowo-limonkowy Mountain Dew Ice oraz Doritos Blaze – pikantną wersję klasycznych chipsów, które są dla siebie doskonałym kontrastem! Choć największym zaskoczeniem jest rapujący Morgan Freeman, który może stać się hitem tegorocznej „wielkiej gry”!
Zobacz również
PS
Niedawno, bo w niedziele, inna marka zaskoczyła widzów. Tym razem podczas rozdania nagród Grammy. Old Spice wyświetlił spot, który w całości był po francusku i nie miał żadnych napisów. To sprawiło, że był najbardziej tajemniczym zjawiskiem podczas Gali, dla osób nie posługujących się językiem francuskim.
PS2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wiele marek opublikowało już testery reklam, które wyświetlone zostaną podczas Super Bowl. Poniżej kilka spotów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing