Polski oddział działającej na globalnym rynku międzynarodowej firmy doradczo-rekrutacyjnej Morgan Philips nawiązał strategiczne partnerstwo z questus, jedynym akredytowanym ośrodkiem szkoleniowym i egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing (CIM) w Polsce. questus jest największą społecznością marketerów w Polsce i liczy obecnie ponad 2000 członków. Program CIM w Polsce ma ponad 1200 absolwentów, wielu z nich pełni strategiczne role w największych polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach.
Firma Morgan Philips, działa na 27 rynkach, specjalizuje się w rekrutacji liderów i ekspertów różnego szczebla, oferuje również usługi doradcze z zakresu zarządzania talentami, transformacji cyfrowej i rozwoju biznesu. Zaplecze Morgan Philips w Polsce stanowi szeroka baza interim managerów i ekspertów, którzy reprezentują kluczowe sektory biznesowe takie jak retail i e-commerce, life science, finanse, FMCG czy przemysł. Globalnie firma inwestuje w narzędzia technologiczne i analizę danych opartą na sztucznej inteligencji – nowe rozwiązania pozwalają na lepsze dopasowanie talentów do wymagań rynku.
Zobacz również
Współpraca Morgan Philips i questus ma na celu promowanie najwyższych standardów w marketingu oraz wspieranie klientów i społeczności marketingowej w rozwijaniu kluczowych kompetencji na przyszłość.
Współczesna era cyfryzacji i dynamicznego rozwoju technologii niesie ze sobą rewolucję w strukturze stanowisk pracy. Kluczowym elementem sukcesu firm w obliczu tych zmian jest zdolność do antycypowania przyszłych zapotrzebowań kadrowych. Zrozumienie nowych stanowisk, takich jak specjaliści ds. analizy danych, inżynierowie ds. sztucznej inteligencji, czy specjaliści ds. bezpieczeństwa cybernetycznego, staje się nieodzowne dla skutecznego budowania zrównoważonych zespołów.
Umiejętność przystosowania się do dynamicznie zmieniających się trendów marketingowych oraz trendów w obszarze HR i rekrutacji to klucz do sukcesu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W ramach partnerstwa obydwie firmy planują dostarczać klientom aktualne treści, szkolenia i zasoby, dając im nie tylko przewagę na rynku, ale też inspirację do dalszego rozwoju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
questus realizuje od kilku lat projekt CIMO Standards & Foresight, pierwszą na rynku polskim serię raportów dotyczących stanu polskiego marketingu, standardów prowadzenia działań rynkowych, kierunków rozwoju, koniunktury inwestycyjnej czy efektywności działania w świecie offline i digital.
– To partnerstwo pozwoli nam jeszcze skuteczniej wspierać naszych kandydatów na każdym etapie ich kariery marketingowej, a naszym klientom pomoże lepiej przygotować się do rekrutacji ekspertów w nowych obszarach specjalizacji, na które zapotrzebowanie będzie rosnąć – mówi Jolanta Samul-Kowalska, managing director Morgan Philips Polska.