Zorganizowany przez ambasadę RP i ośrodek POT w Moskwie piknik w moskiewskim Parku Sokolniki był pierwszym z serii przedsięwzięć promujących Polskę jako kierunek turystyczny w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Rosji. Imprezie towarzyszyło hasło „Piłka w grze, czyli Polska na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018”. Głównym punktem programu był turniej piłkarski z udziałem drużyn z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Izraela, Japonii, a także reprezentacji Moskiewskiego Państwowego Instytutu Stosunków Międzynarodowych.
Dwa pierwsze mecze fazy grupowej Mistrzostw Świata polska reprezentacja rozegra na stadionach Spartak Arena w Moskwie i Kazań Arena w Kazaniu. Po ulicach tych miast jeździ autobus w barwach polskiej turystyki w wersji mundialowej z hasłem Польша. Вам здесь рады!. Ekspresyjna reklama rzuca się przechodniom w oczy, wśród nich licznym grupom zagranicznych kibiców. Szacuje się, że podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018, nad Wołgą pojawi się ponad milion fanów narodowych drużyn rywalizujących na trawiastych arenach Rosji o Puchar Świata FIFA.
Zobacz również
Przez dwa czerwcowe tygodnie treść spotów radiowych o Polsce pt. Польша. Вам здесь рады! docierała będzie do zmotoryzowanych słuchaczy rozgłośni Avto Radio, lidera w paśmie FM, obejmującego zasięgiem kilkaset miast w Rosji i sąsiednich krajach. Na antenie najpopularniejszej rosyjskiej stacji radiowej reklamy przygotowane przez moskiewski ośrodek POT wyemitowane zostaną 90 razy. W sieci trwa tymczasem ożywione głosowanie w konkursie na ulubione miasto w Polsce. Uczestniczą w nim użytkownicy Vkontakte, popularnego w Rosji medium społecznościowego.
Akcja promocyjna prowadzona przez ośrodek POT w Moskwie jest elementem realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną planu promocji narodowej turystyki z wykorzystaniem międzynarodowych imprez sportowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- >>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
- >>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
- >>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
- >>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek
Słuchaj podcastu NowyMarketing