MSLGROUP i Brand24 zdobywają SABRE za SocialNation

SocialNation, stworzone przez MSLGROUP i Brand24 narzędzie służące do mapowania czołowych liderów opinii w internecie zostało nagrodzone w organizowanym przez Holmes Report 2015 In2 SABRE Award EMEA w kategorii New Marketing Technology Product.
O autorze
1 min czytania 2015-05-12

SocialNation to narzędzie, które pozwala na identyfikację liderów opinii na takich portalach jak Twitter, Facebook czy Instagram oraz mierzenie zasięgu dotarcia wśród użytkowników najbardziej popularnych kanałów SocialMedia na całym świecie. To lista ciekawych osób do subskrypcji – nie ma tu fanpage’y, tylko personalne profile, a dzięki podziałowi na kraje i kategorie w niedługim czasie możemy dotrzeć do liderów opinii w wybranym temacie i wybranym kraju. SocialNation działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie.

– To dla nas wyjątkowe nagroda, ponieważ z jednej strony doceniono nasze pomysły i pracę, z drugiej stawia Polskę w czołówce państw mających największy wpływ na zmiany w zakresie komunikacji i technologii. Cieszymy się, że możemy mieć w tym swój udział – powiedział Bartek Janik, Head of Digital w MSLGROUP.

– Bardzo cieszymy się z wyróżnienia. Tym bardziej że SocialNation na początku realizowane było jako projekt po godzinach. Już pierwsza wersja pokazała jak bardzo przydatna jest tego typu usługa. Mamy nadzieję, że kolejne kraje włączą się do inicjatywy równie chętnie co Polska – powiedział Michał Sadowski, CEO Brand24.

Rozdanie nagród odbędzie się podczas oficjalnej gali EMEA SABRE Awards 19 maja w Londynie, podczas której MSLGROUP odbierze statuetkę 2015 Eastern European Consultancies of the Year.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj