Instalacja składała się z 4 plakatów symbolizujących różne emocje: miłość, gniew i radość. Do jej budowy wykorzystano głośniki kierunkowe Sound Shower, farby przewodzące prąd Bare Conductive oraz drukarki Adafruit Mini. Agencja WALK Creative odpowiadała za przygotowanie i kompleksową realizację koncepcji.
Celem akcji było ukazanie emocji, których można doświadczyć uczestnicząc w Festiwalu La Folle Journée / Szalone Dni Muzyki. Poprzez dotykanie plakatów, klienci galerii handlowej mogli odtworzyć fragmenty znanych utworów klasycznych. Poprawne wykonanie było nagradzane darmowym biletem na Festiwal odbywający się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
Zobacz również
La Folle Journée / Szalone Dni Muzyki to międzynarodowy festiwal realizowany od 1995 roku, którego pomysłodawcą i założycielem jest René Martin. Ideą eventu jest przełamywanie uprzedzeń do muzyki klasycznej, poprzez zachęcanie i ułatwianie udziału w koncertach, przy jednoczesnym utrzymywaniu prezentacji muzyki na możliwie najwyższym poziomie. Festiwal od wielu lat jest z powodzeniem realizowany we Francji, Hiszpanii, Japonii, od 2010 roku również w Polsce.
Grupa WALK była partnerem festiwalu La Folle Journée / Szalone Dni Muzyki.
Za produkcję wideo odpowiadało studio Zielony Pomidor.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing