Muzyka i moda podczas tegorocznej edycji IMS Warsaw Fashion Street

W ostatni weekend czerwca warszawskie Krakowskie Przedmieście zamieniło się na dwa dni w prawdziwy wybieg modowy. Tegoroczna edycja IMS Warsaw Fashion Street to nie tylko moda, ale również muzyka. To połączenie jest efektem współpracy i objęcia przez firmę IMS partnerstwa tytularnego nad wydarzeniem
O autorze
1 min czytania 2016-06-29

Z inicjatywy IMS podczas tegorocznej edycji odbyła się również pierwsza edycja konkursu muzyczny dla twórców muzyki niezależnej. Zespoły, które dostały się do drugiego etapu zagrały na żywo podczas wybranych pokazów. Zwycięzcą pierwszej edycji został zespół Milky Wishlake, którego występ uświetnił niedzielną Galę Wieczoru. Zwycięzca odebrał nagrodę ufundowaną przez firmę IMS: możliwość promowania swoich utworów w playlistach IMS podczas kilkutygodniowej, ogólnopolskiej kampanii reklamowej w galeriach handlowych i sklepach (in-store) na terenie całej Polski. Wartość nagrody to 10.000,00 PLN.

Firma IMS jako partner tytularny była odpowiedzialna za stworzenie oprawy muzycznej pokazów oraz organizację eventu od strony technicznej. W poprzednich latach IMS był odpowiedzialny jedynie za przygotowanie i dostarczenie oprawy muzycznej pokazów mody. W tym roku IMS oraz Warsaw Fashion Street połączyli nie tylko siły, ale również muzykę z modą.

XI edycja IMS Warsaw Fashion Week odbyła się w dniach 25-26 czerwca. Spektakularna scena przygotowana przez IMS events stanęła na Krakowskim Przedmieściu naprzeciwko Akademii Sztuk Pięknych. Nowy Świat, od Ronda de Gaulle’a zaczynając zamienił się w Ulicę Projektantów.

Więcej informacji na temat IMS dostępnych jest pod adresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj