„My też chcemy żeby wszyscy byli zdrowi” – przekonuje Clovin w chwytającym za serce świątecznym spocie

„My też chcemy żeby wszyscy byli zdrowi” – przekonuje Clovin w chwytającym za serce świątecznym spocie
Marka Clovin zaprezentowała chwytający za serce świąteczny spot, który niesie za sobą wzruszające przesłanie, tak prawdziwe w obecnych czasach. Tym samym producent środków czystości chce dodać nam otuchy, sugerując że jeszcze przyjdzie taki dzień, gdy wszystko wróci do normy.
O autorze
1 min czytania 2020-12-22

Tegoroczne Święta bez wątpienia będą inne niż dotychczas. Panująca pandemia koronawirusa, a także wprowadzone w związku z nią restrykcje powodują, że nie dane nam będzie usiąść do bożonarodzeniowej kolacji w towarzystwie ukochanych babć, dziadków, wujków i cioci. Mimo że zostało nam to narzucone „z góry”, to zdajemy sobie sprawę z tego, że rezygnując ze spotkania z bliskimi, tak naprawdę robimy to dla dobra nas wszystkich, a zwłaszcza osób starszych, najbardziej narażonych na zarażenie koronawirusem. Bo wierzymy, że jeszcze będzie normalnie i ponownie spotkamy się w większym, rodzinnym gronie.

Tak, te Święta będą inne niż zwykle – chociażby dlatego, że naszym wymarzonym prezentem pod choinkę wcale nie jest bijąca rekordy popularności gra komputerowa, perfum znanej marki, czy najnowsza zabawka, na którą z utęsknieniem czekają dzieci. Jak pokazało badanie przeprowadzone wśród najmłodszych mieszkańców jednego z państw Unii Europejskiej, ich wymarzonym prezentem jest po prostu spotkanie z ukochanymi dziadkami.

Na to właśnie zwraca uwagę Clovin, producent środków czystości, który stworzył chwytający za serce spot świąteczny. Bohaterką kampanii jest mała dziewczynka, która pisze list do Świętego Mikołaja – zaś jej jedynym marzeniem jest to, aby ponownie zobaczyć swoich dziadków i spędzić z nimi Święta Bożego Narodzenia.

Marka Clovin już od samego początku wybuchu pandemii koronawirusa w Polsce dbała o to, byśmy szybko mogli wrócić do „normalności”. Firma już od 25 lat produkuje środki eliminujące drobnoustroje i, mimo że w pierwszych miesiącach pandemii zapotrzebowanie na nie było ogromne, producent nie podniósł cen swoich produktów, tylko postanowił wesprzeć te miejsca, w których były one najbardziej potrzebne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ten sposób powstała akcja Niewidzialna Ręka, która miała za zadanie zwiększyć dostępność produktów ochrony osobistej wśród zawodów medycznych. Pomoc dotarła nie tylko do ratowników medycznych i szpitali, ale także do Domów Pomocy Społecznej oraz organizacji pożytku publicznego. W okresie od kwietnia do lipca firmie udało się dostarczyć zapasy środków do dezynfekcji do ponad 120 miejsc. 

A wszystko po to, „żeby wszyscy byli zdrowi”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.

 

Artykuł powstał we współpracy z marką Clovin.