Myślimy zmianą – Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas

Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Stworzona przez zespół Opus B komunikacja pod hasłem „Myślimy zmianą” adresowana jest do przedsiębiorców z segmentu małych i średnich firm oraz dużych korporacji. Autorzy kampanii postawili na zdobycie uwagi odbiorców poprzez pokazanie produktów i usług banku jako odpowiedzi na niezwykle istotną potrzebę w dzisiejszej mocno zmiennej rzeczywistości: myślenia i działania kilka kroków do przodu – zwłaszcza w biznesie.

– Dzielimy się przyświecającą Bankowi BNP Paribas filozofią, deklarując przywiązanie do nieortodoksyjnego myślenia poprzez pryzmat zmian – w sytuacji rynkowej czy zarządzania przedsiębiorstwem – i dopiero w tym kontekście umieszczamy konkretne rozwiązania. W ten sposób nawiązujemy z odbiorcami dialog. Także nasze wezwanie do działania ma nieoczywisty charakter – jest bowiem wezwaniem do… myślenia. Myślenia zmianą – tłumaczy Kuba Janicki, creative director w Opus B.

Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj