Motywem przewodnim całej kampanii Tipp-Ex, lidera na europejskim rynku korektorów, jest możliwość wzięcia udziału w interaktywnej zabawie razem z autorem przeboju „Happy”. W ciekawie skonstruowanym mechanizmie promocji przeplatają się dwa światy – artystyczny dzięki charyzmatycznemu Pharrellowi oraz nieco humorystyczny i zabawny wykreowany za sprawą niezawodnych myśliwego i niedźwiedzia z reklam Tipp-Ex.
Wymaż i napisz od nowa
Podstawowa idea akcji wydaje się być prosta: artysta razem z fanami będzie pisał interaktywną książkę na Facebooku, która będzie dostępna aż w pięciu wersjach językowych.
Zobacz również
To jednak nie wszystko, z książki opisującej inspiracje twórcze muzyka – na kilka godzin przed premierą – za sprawą korektorów Tipp-Ex znikną tysiące słów. W ten sposób rozpocznie się wielka interaktywna przygoda z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych bohaterów, którzy będą podsuwać internautom pomysły na uzupełnienie luk w treści.
Po zakończeniu akcji książka zostanie wydana, a dochód ze sprzedaży przekazany dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej.
Myśliwy, niedźwiedź i Pharrell Williams
Marka Tipp-Ex stopniowo odsłaniała karty kolejnych etapów kampanii. Słynny duet Tipp-Ex 21 kwietnia za pośrednictwem Twittera i Facebooka ogłosił, że niedługo można spodziewać się wielkiego powrotu przygód myśliwego i niedźwiedzia. W sieci pojawił się też krótki filmik, który zwiastował powrót bohaterów Internetu z tajemniczą informacją, że tym razem nie będą sami.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Dziś swój udział w akcji zapowiedział Pharrell Williams i uruchomiona została strona projektu: www.tippex-socialbook.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tipp-Ex jest liderem rynku korektorów w Polsce. Udziały marki sięgają 41,3% (Gfk Polonia, wartościowo, średnia za okres styczeń 2013 – grudzień 2013r.).