TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Myśliwy, niedźwiedź i Pharrell Williams tworzą interaktywną książkę dla Tipp-Ex

W nowej kampanii marki należącej do BIC Europe Group obok duetu znanego z reklam Tipp-Ex, czyli myśliwego i niedźwiedzia wystąpi Pharrell Williams. Internauci razem z celebrytą napiszą wyjątkową książkę.
O autorze
1 min czytania 2014-04-28

Motywem przewodnim całej kampanii Tipp-Ex, lidera na europejskim rynku korektorów, jest możliwość wzięcia udziału w interaktywnej zabawie razem z autorem przeboju „Happy”. W ciekawie skonstruowanym mechanizmie promocji przeplatają się dwa światy – artystyczny dzięki charyzmatycznemu Pharrellowi oraz nieco humorystyczny i zabawny wykreowany za sprawą niezawodnych myśliwego i niedźwiedzia z reklam Tipp-Ex.

Wymaż i napisz od nowa

Podstawowa idea akcji wydaje się być prosta: artysta razem z fanami będzie pisał interaktywną książkę na Facebooku, która będzie dostępna aż w pięciu wersjach językowych.

To jednak nie wszystko, z książki opisującej inspiracje twórcze muzyka – na kilka godzin przed premierą – za sprawą korektorów Tipp-Ex znikną tysiące słów. W ten sposób rozpocznie się wielka interaktywna przygoda z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych bohaterów, którzy będą podsuwać internautom pomysły na uzupełnienie luk w treści.

Po zakończeniu akcji książka zostanie wydana, a dochód ze sprzedaży przekazany dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Myśliwy, niedźwiedź i Pharrell Williams

Marka Tipp-Ex stopniowo odsłaniała karty kolejnych etapów kampanii. Słynny duet Tipp-Ex 21 kwietnia za pośrednictwem Twittera i Facebooka ogłosił, że niedługo można spodziewać się wielkiego powrotu przygód myśliwego i niedźwiedzia. W sieci pojawił się też krótki filmik, który zwiastował powrót bohaterów Internetu z tajemniczą informacją, że tym razem nie będą sami.

Dziś swój udział w akcji zapowiedział Pharrell Williams i uruchomiona została strona projektu: www.tippex-socialbook.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tipp-Ex jest liderem rynku korektorów w Polsce. Udziały marki sięgają 41,3% (Gfk Polonia, wartościowo, średnia za okres styczeń 2013 – grudzień 2013r.).