Nowo powstała marka to wynik ogłoszonego w lutym tego roku połączenia dwóch inwestorów: Daimlera i BMW, w zakresie usług mobilnościowych, w grupę NOW. mytaxi jest pierwszą marką spośród należących do grupy, która przejdzie całościowy rebranding. Dotyczy on wszystkich 9 krajów, w których dostępne jest mytaxi, w tym 7 miast w Polsce.
Przemiana we FREE NOW nie oznacza jedynie zmiany nazwy i logo. mytaxi w nowych barwach zamierza rozwijać się w kierunku multi-platformy, oferującej w jednej aplikacji różne opcje transportu w mieście. Stąd plany włączenia do aplikacji usługi wynajmu e-hulajnóg hive, dostępnej między innymi Warszawie i Wrocławiu. Rozwijane dalej będą także unikalne na rynku taxi dotychczasowe usługi mytaxi, m.in. mytaxi Lite z ceną znaną z góry oraz możliwość podzielenia się taksówką z drugim pasażerem w ramach mytaxi Match.
Zobacz również
– To przełomowy i ekscytujący moment w historii naszej firmy – mówi Eckart Diepenhorst, CEO mytaxi. – Przez lata udało nam się utrzymać pozycję lidera w Europie pod marką mytaxi. Nowa marka i bycie częścią silnej grupy inwestorskiej skupiającej czołowe usługi mobilności, pozwoli nam rozwijać się jeszcze dynamiczniej. Tę przemianę przejdziemy wspólnie z naszymi kierowcami i pasażerami. Przyszłość w barwach FREE NOW oznacza większy wybór dla naszych użytkowników i pewność, że mogą uwolnić się od codziennego stresu, bo z FREE NOW zawsze łatwo i bezpiecznie dotrą do celu – dodaje Diepenhorst.
Usługi taxi nadal pełnią i będą pełnić kluczową rolę w strategii firmy. Operowanie w ramach lokalnych regulacji i poszanowanie dla obowiązującego prawa transportowego, to wartości, które marka FREE NOW odziedzicza po mytaxi.
– Doceniamy otwartość kierowców taxi na współpracę z nami, bo przyczyniła się ona do dynamicznego rozwoju i sukcesu mytaxi na świecie – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce. – Chcemy dalej wspólnie z nimi zmieniać i kształtować miejską mobilność. Podczas gdy rozszerzamy naszą ofertę i unowocześniamy naszą usługę, będziemy nadal trzymać się wartości i zasad naszej firmy – czyli działać w granicach lokalnego prawa, w ścisłej współpracy z regulatorami i kierowcami – dodaje Urban.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zmiana marki nie będzie oznaczać konieczności instalowania nowej aplikacji. Użytkownicy w ramach kolejnych aktualizacji stopniowo będą zauważać zmiany wizualne w aplikacji mytaxi, bez ingerencji w jej funkcjonalności i zgromadzone dane.
Słuchaj podcastu NowyMarketing