TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

mytaxi rozpoczyna rebranding i zmienia się na FREE NOW

mytaxi rozpoczyna pierwszy etap zmiany na nową markę FREE NOW. Użytkownicy mytaxi od dziś mogą zauważyć nowe logo marki na ekranie początkowym aplikacji i na kanałach społecznościowych mytaxi. Pełna zmiana na FREE NOW planowana jest w ciągu kilku najbliższych tygodni.
O autorze
1 min czytania 2019-06-03

Nowo powstała marka to wynik ogłoszonego w lutym tego roku połączenia dwóch inwestorów: Daimlera i BMW, w zakresie usług mobilnościowych, w grupę NOW. mytaxi jest pierwszą marką spośród należących do grupy, która przejdzie całościowy rebranding. Dotyczy on wszystkich 9 krajów, w których dostępne jest mytaxi, w tym 7 miast w Polsce.

Przemiana we FREE NOW nie oznacza jedynie zmiany nazwy i logo. mytaxi w nowych barwach zamierza rozwijać się w kierunku multi-platformy, oferującej w jednej aplikacji różne opcje transportu w mieście. Stąd plany włączenia do aplikacji usługi wynajmu e-hulajnóg hive, dostępnej między innymi Warszawie i Wrocławiu. Rozwijane dalej będą także unikalne na rynku taxi dotychczasowe usługi mytaxi, m.in. mytaxi Lite z ceną znaną z góry oraz możliwość podzielenia się taksówką z drugim pasażerem w ramach mytaxi Match.

– To przełomowy i ekscytujący moment w historii naszej firmy – mówi Eckart Diepenhorst, CEO mytaxi. – Przez lata udało nam się utrzymać pozycję lidera w Europie pod marką mytaxi. Nowa marka i bycie częścią silnej grupy inwestorskiej skupiającej czołowe usługi mobilności, pozwoli nam rozwijać się jeszcze dynamiczniej. Tę przemianę przejdziemy wspólnie z naszymi kierowcami i pasażerami. Przyszłość w barwach FREE NOW oznacza większy wybór dla naszych użytkowników i pewność, że mogą uwolnić się od codziennego stresu, bo z FREE NOW zawsze łatwo i bezpiecznie dotrą do celu – dodaje Diepenhorst.

Usługi taxi nadal pełnią i będą pełnić kluczową rolę w strategii firmy. Operowanie w ramach lokalnych regulacji i poszanowanie dla obowiązującego prawa transportowego, to wartości, które marka FREE NOW odziedzicza po mytaxi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Doceniamy otwartość kierowców taxi na współpracę z nami, bo przyczyniła się ona do dynamicznego rozwoju i sukcesu mytaxi na świecie – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce. – Chcemy dalej wspólnie z nimi zmieniać i kształtować miejską mobilność. Podczas gdy rozszerzamy naszą ofertę i unowocześniamy naszą usługę, będziemy nadal trzymać się wartości i zasad naszej firmy – czyli działać w granicach lokalnego prawa, w ścisłej współpracy z regulatorami i kierowcami – dodaje Urban.

Zmiana marki nie będzie oznaczać konieczności instalowania nowej aplikacji. Użytkownicy w ramach kolejnych aktualizacji stopniowo będą zauważać zmiany wizualne w aplikacji mytaxi, bez ingerencji w jej funkcjonalności i zgromadzone dane.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się