Na bolidach pojawi się dziecięcy rysunek. Tak PKN ORLEN i F1 wspierają Natana w walce z chorobą

Podczas Grand Prix Abu Zabi, zespół ARRO przygotował niespodziankę dla małego wojownika. Na bolidach Kimiego Räikkönena oraz Antonio Giovinazziego pojawi się naklejka z rysunkiem wykonanym przez siedmiolatka.
O autorze
1 min czytania 2021-12-10

Najbliższy wyścig o Grand Prix Abu Zabi będzie wyjątkowy dla wspieranego przez PKN ORLEN zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN. Na bolidach Kimiego Räikkönena oraz Antonio Giovinazziego  pojawi się rysunek Natana Gajka, znanego jako Pan Torpeda. Siedmiolatek z Sosnowca, który jest wielkim fanem Formuły 1, od trzech lat zmaga się z nowotworem złośliwym. Zespół Alfa Romeo Racing ORLEN chce w ten sposób wesprzeć chłopca i wyrazić podziw dla jego woli walki.

#PanTorpeda to przydomek, jaki otrzymał Natan Gajk z Sosnowca. Chłopiec walczy z neuroblastomą, czyli jednym z najrzadszych nowotworów, który dotyka dzieci. Przez ostatnie trzy lata Natanek przeszedł wiele cykli chemioterapii, a wiosną tego roku również operację usunięcia guza mózgu. Historia Pana Torpedy poruszyła świat sportu, który mocno solidaryzuje się z chłopcem.

– Nasze zaangażowanie w Formułę 1, ale i w ogóle w sponsoring sportowy, ma charakter nie tylko biznesowy. Równie ważny jest dla nas wymiar społeczny, jesteśmy pod ogromnym wrażeniem pasji i woli walki Natana. Wierzymy, że jego rysunek na bolidzie Alfa Romeo Racing ORLEN podczas Grand Prix Abu Zabi sprawi mu radość i wzmocni w walce z ciężką chorobą – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

GP Abu Zabi jest ostatnim wyścigiem F1 w sezonie 2021. Bolidy Alfa Romeo Racing ORLEN z rysunkiem Pana Torpedy staną do rywalizacji w niedzielę, 12 grudnia o godz. 14.00. Dzień wcześniej o tej samej porze odbędą się kwalifikacje, które poprzedzi poranna sesja treningowa. Z kolei na piątek zaplanowano dwa treningi – o 10.30 oraz o 14.00.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Formuła 1 zamierza do 2030 roku osiągnąć zerową emisję CO2 netto. W tym celu podejmuje prace na rzecz wprowadzenia zupełnie nowego paliwa do samochodów wyścigowych.