w Starym Maneżu odbędzie się after party połączone z talent show z udziałem artystów. Choć tradycyjnie wstęp na wydarzenie mają jedynie uczestnicy konferencji, z uwagi na szczytny charakter akcji jej organizatorzy, agencja Personal PR, zaprasza pierwsze również 50 pierwszych osób spoza Social Media Convent. Koszt uczestnictwa, płacony przy wejściu, to 15 zł. Dochód z wydarzenia przeznaczony zostanie na cele charytatywne.
Social Media Convent to organizowane przez agencję Personal PR wydarzenie, które od 2013 przyciąga marketerów i specjalistów w dziedzinie social media. Konferencja sukcesywnie się rozrasta – niegdyś trwała jeden dzień. W tym roku po raz drugi odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności i potrwa dwa dni, pomiędzy którymi odbędzie się tzw. „after party”, impreza, która swoją nazwę zachowała jeszcze z czasów jednodniowych edycji wydarzenia. Jej tegoroczna oprawa będzie wyjątkowa.
Zobacz również
– „W tym roku uczestników Social Media Convent zapraszamy do Starego Maneżu mieszczącego się w Garnizonie Kultury w Gdańsku. To nie przypadek, że przeniesiemy się do miejsca, które znane jest z koncertów i wydarzeń kulturalnych. After party będzie towarzyszyć muzyczna atmosfera, ale nie tylko! Wystąpią utalentowani artyści i znani performerzy – wszystko po to, by wspomóc fundusz dziecięcy prowadzony przez Fundację Hospicyjną z Gdańska” – mówi Karolina Janik, CEO trójmiejskiej agencji Personal PR, pomysłodawca i organizator przedsięwzięcia.
Na scenie Social Media After Party pojawią się m.in.: Band24, grupa Michała Sadowskiego, CEO Brand24; grupa teatralno-kabaretowa Peleton; Aleksandra Mokwa, znana jako Ida; Anna-Maria Wasilewska i inni.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W programie after party, oprócz pokazu talentów, wyniki Case Study Festiwal, czyli konkursu na najlepsze kampanie 2015 roku. Wśród nominowanych znalazły się agencje obsługujące takie marki jak Coca-Cola, Tiger czy Orange Polska. Zwycięzcy otrzymają bursztynowy dźwig, statuetkę autorstwa Emilii Kohut ufundowaną przez Miasto Gdańsk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wielkie show, niesamowici artyści, duże kampanie i szczytny cel. To będzie na pewno jedno z niezapomnianych after party podczas Social Media Convent, choć takich nie brakowało – mówi Karolina Janik. – Zapraszamy serdecznie!
Przypomnijmy, w poprzednich latach jedna z imprez towarzysząca wydarzeniu odbyła się m.in. w garażu Gdańskiego Inkubatora, gdzie zamiast samochodów stanęło tzw. Bungee Run.
After Party towarzyszące Social Media Convent rozpocznie się w Starym Maneżu w czwartek, 21 kwietnia o godz. 20:00. Koszt biletu (przy odliczonej kwocie) dla osób spoza konferencji to 15 zł. Wszystkie prelekcje podczas tegorocznego Social Media Convent odbędą się w dniach 21-22 kwietnia br. w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Zapisy oraz program na stronie: www.socialmediaconvent.pl.
Social Media Convent to jedna z największych w Polsce konferencji, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. Tegoroczna formuła spotkania, oprócz maratonu wystąpień i konkursu Case Study Festival, przewiduje warsztaty oraz strefę wystawienniczą – Social Media Expo – przeznaczoną dla projektów, które chciałyby pokazać swoje rozwiązania dedykowane branży social media. Organizatorem przedsięwzięcia jest trójmiejska agencja Personal PR. Partnerami Strategicznymi tegorocznej edycji są: Miasto Gdańsk, Twitter, 140Media, Europejskie Centrum Solidarności, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Brand24 i SoTrender.