Tegoroczne hasło przewodnie kampanii brzmi:
„Na trzy dni świat się zatrzyma! W Sopocie”.
Kampania ma przede wszystkim charakter wizerunkowy – prezentuje EFNI jako miejsce spotkań biznesu, polityki i nauki, kreowania świeżych idei i generowania nowych rozwiązań. „O wartości i poziomie wydarzeń podobnych do naszego Forum stanowią ludzie, biorący w nich udział. Zarówno paneliści, jak i uczestnicy debat. Dlatego w tegorocznej kampanii zdecydowaliśmy się na wykorzystanie wizerunków partnerów EFNI, którzy aktywnie włączyli się w przygotowanie tego międzynarodowego kongresu. Ich chęć udziału w kampanii promocyjnej Forum oraz swoiste firmowanie go swoim nazwiskiem jest dla nas najlepszą rekomendacją” – mówi Dorota Zawadzka, Head of Marketing, PR and Partner Relations EFNI.
Zobacz również
W kampanii reklamowej wyemitowane zostaną 15-sekundowe spoty telewizyjne, 30-sekundowe spoty radiowe, różne formaty internetowe oraz kreacje prasowe. Ogłoszenia reklamowe pojawią się w mediach ogólnoinformacyjnych, biznesowych i opiniotwórczych, w tym m.in. w TVP Info, Dzienniku Gazecie Prawnej, Gazecie Giełdy Parkiet, tygodniku Newsweek, Bloomberg BusinessWeek Polska, Warsaw Business Journal Observer, miesięczniku Forbes, ThinkTank, Liberté, serwisach Onet. oraz Biznes.pl, a także w stacjach radiowych: PiN i TOK FM. Kampania obecna będzie również na warszawskich billboardach, rozmieszczonych w okolicy głównych centrów biznesowych miasta. Działania zakończą się w drugiej połowie września br.
Kreację przygotowała agencja WALK Creative.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing