Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

„Na wła$ny rachunek”: tiktokowy serial o finansach dla młodych

„Na wła$ny rachunek”: tiktokowy serial o finansach dla młodych
Jak, będąc młodym, ogarniać swoje finanse i jak podejmować lepsze decyzje finansowe na co dzień? Odpowiedzi m.in. na te pytania przygotował bank ING, który na TikToku stworzył serial „Na wła$ny rachunek”.
O autorze
1 min czytania 2025-05-29

Każdy odcinek to opowieść o młodych ludziach, którzy na przekór przeciwnościom i ograniczonym środkom finansowym spełniają marzenia i rozwijają pasje. Cały serial wypełniony jest nie tylko ciekawą historią, ale też wskazówkami i poradami na temat oszczędzania i gospodarowania finansami już od najmłodszych lat.

@ingpolska Jak mówić o finansach to pół żartem, pół serial 😜 A dokładniej mini-serial. Zobacz jak z ogarnięciem finansów i nie tylko poradzi sobie piątka przyjaciół: Gincia, Dominik, Kuba, Nina i Grzesiek. Pierwszy odcinek „Na wła$ny rachunek” już 29 maja na naszym TikToku 🎥 ♬ dźwięk oryginalny – INGPolska

@ingpolska @ginciaaa ma swój sposób, żeby pod koniec miesiąc wyjść na plus (i zaimponować współlokatorom) 👀 Bo po co się spinać, kiedy budżet się spina? Oto i on: pierwszy odcinek naszego mini-serialu „Na wła$ny rachunek”! 🤩 Dajcie znać jak Wam się podoba, kolejny już za tydzień! ♬ dźwięk oryginalny – INGPolska

Oglądający dowiedzą się m.in. w jaki sposób ustawić swój budżet, jak zablokować niechciane subskrypcje czy ustawić automatyczne odkładanie drobnych kwot. W serialu wystąpili młodzi influencerzy, a jedną z głównych ról gra twórczyni internetowa Gincia. Twórcy formatu już zapowiadają, że w jednym z odcinków zobaczymy m.in. Mateo Brunettiego, znanego m.in. z programu „Masterchef”, a także z mediów społecznościowych.

Powstaniu tiktokowego serialu banku ING towarzyszy promocja aplikacji Moje ING z kontem Mobi dedykowanym młodym użytkownikom.

Za pomysł i przygotowanie serialu odpowiada Agencja Gong, za promocję – Media Hub.

Zdjęcie główne: mat. pras.

PS „To nie są lata 90.”: ING Bank Śląski, rocketjobs.pl i justjoin.it pokazują, jak wspierać pracowników