Pod koniec marca marka Sizeer wystartowała z wiosenną kampanią wizerunkową stworzoną w oparciu o zaplanowaną na cały rok platformę komunikacji Sizeer: WE ARE SOCIETY 2021. Kampania w różnych wymiarach obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest marka Sizeer, i trwać będzie 7 tygodni, w okresie 25.03 – 12.05.2021.
Ze względu na miniony rok oraz wydarzenia nieoczekiwanie zmieniające świat wokół nas, rok 2021 jest zupełnie inny dla nas wszystkich.
Zobacz również
Przygotowując komunikację, Sizeer wziął to pod uwagę – wszyscy jesteśmy częścią zmienionego świata 2021, a dla każdego ta zmiana ma inny wymiar.
WE ARE SOCIETY 2021
Trochę się pozmieniało, co? Miasta i ludzie, ulice i relacje – w 2021 wszystko jest inne. Ale w Sizeer zmiany zawsze na lepsze i tylko zgodnie z trendami. A to co się nigdy nie zmienia to najlepsza streetwear’owa oferta produktowa, od najlepszych światowych brandów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jeśli nieziemski streetwear jest na Twojej liście, Sizeer jest na Twojej drodze. Jesteś częścią SOCIETY 2021.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przygotuj się na najbardziej streetwear’owe lądowanie roku 2021.
Dodatkowo: cały świat wstrzymał oddech, oglądając spektakularne lądowanie łazika Perseverance na Marsie – po tym wydarzeniu komunikacja skupiona dookoła nieuchwytnego, ale innowacyjnego i budzącego wiele emocji kosmosu wychodzi na prowadzenie w trendach światowej komunikacji marketingowej. Sizeer dzięki tak przygotowanej kampanii idealnie wpisuje się w ten trend!
Na potrzeby kampanii przygotowany został dedykowany content w klimacie nie z tej ziemi, który wykorzystywany jest zarówno we wszystkich kanałach komunikacji marki, jak i w kampanii płatnej w social mediach.
Materiał ten jest komunikacyjną rekomendacją oferty produktowej sieci Sizeer gotowej na start nowego sezonu.