– W maju jak w raju, a w Schulzu… to przekonaj się sam! Krzewimy dobrą nowinę: SCHULZROZKWITA i rekrutuje! Jesteś kreatywnym i pracujesz w branży reklamowej? Porzuć swoją dotychczasową łąkę i dołącz do nas. MAJ* pracę i rozkwitaj razem z nami. Usilnie rozsiewamy wieści o rekrutacji. Rozsiewaj i ty! – zachęcają autorzy kampanii.
Oto nietypowe wideo rekrutacyjne z udziałem zespołu agencji:
Zobacz również
Agencja Schulz brand friendly zatrudniła w ostatnim czasie cztery osoby, planuje zasilić zespół o dodatkowych pięciu specjalistów. Poszukiwani są art directorzy, graphic designerzy oraz copywriterzy. Pracować będą zarówno dla stałych klientów agencji, jak i wspierać dział new business.
– Przemyśleliśmy to. Przeliczyliśmy. Zrobiliśmy przegląd zleceń. Popatrzyliśmy na tą piękną wiosnę z naszych okien w home-officach i zdecydowaliśmy się rozkwitnąć. Porachowaliśmy, że potrzebujemy dodatkowych kreatywnych osób w naszym już prawie 50-osobowym składzie. Chcemy ich zatrudnić sprawnie. Zanim się skończy ta wiosna – komentuje Michał Gajewski, creative group head, Schulz brand friendly.
W kampanii wykorzystano umiejscowienia reklam na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, a także w formacie display na portalach typu kurnik.pl i wykop.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bez szwanku
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Schulz skończył pierwszy kwartał z istotnym zyskiem. Profil Klientów, których obsługuje agencja pozwala prowadzić kampanie bez istotnych zmian budżetowych. Są to marki, których kryzys na ten moment istotnie nie dotyka. Dodatkowo agencja wygrała w ostatnim czasie dwa przetargi, które realizuje z drobnymi modyfikacjami. Schulz nie zwolnił żadnego pracownika, pensje pozostały na tym samym poziomie.
*- „MAJ” – licentia poetica autora, wg niego forma ciągła od czasownika „mieć”, występująca w zdaniu „MAJ pracę!”, lub równie niepoprawna odmiana cz. „maić” (ozdabiać).