Kolejne jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 26 października, w godzinach 15:00-16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: metaverse, audyt sklepu internetowego oraz strategia digital. Wystąpią: Ania Ledwoń, agencja More Bananas; Agata Chmielewska, e-commerce & online marketing consultant; Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”.
Prelekcja I, godz. 15:05
„Metaverse – o co tyle hałasu i czy to rzeczywiście przyszłość?”
Ania Ledwoń, co-founder & creative director w agencji More Bananas
O Metaversie jest głośno od momentu zapowiedzi Facebooka i Marka Zuckerberga o jego rozwoju. Jednocześnie Fortnite, Minecraft czy nawet Balenciaga przymierzają się również do tego typu działań i nowego internetu. Czym tak naprawdę jest metaverse, a czym nie? Czy powinniśmy już teraz trzymać rękę na pulsie i przygotować się do zmian?
Zobacz również
Podczas prelekcji dowiesz się:
- Co to metaverse?
- Kto już w tym momencie zajmuje się tworzeniem takich światów?
- Jaki będzie to miało wpływ na konsumentów, a jaki na biznes i marketing?
- Jaka jest przyszłość internetu?
Prelekcja II, godz. 15:35
„Jak przeprowadzić audyt sklepu internetowego?”
Agata Chmielewska, achmielewska.com , e-commerce & online marketing consultant
Podczas prelekcji dowiesz się:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Czym jest audyt e-commerce i jak często go robić?
- Jakie elementy strony testować i na co zwracać uwagę?
- Skąd możesz się dowiedzieć co to jest UX i user-friendly?
- Jakie narzędzia pomogą Ci w przeprowadzeniu audytu?
- Co zrobić, aby audyt przyniósł realne korzyści i zwiększył konwersję w sklepie?
Prelekcja III, godz. 16:05
„Co nowego w strategii digital?”
Marta Ulman & Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast o strategii marketingowej, którego autorami są Marta Ulman i Jakub Kwaczyński. Tym razem podczas panelu na DIMAQ Voice Online, czeka na nas krytyczny przegląd najnowszych i najciekawszych badań, raportów, trendów oraz zjawisk, takich jak:
- influencer marketing,
- future of social media,
- rebranding,
- sustainability i wielu innych!
Co oznaczają dla marketerów? Dlaczego nie można ich pominąć? Jak wykorzystać je w codziennej pracy w branży? Podczas panelu eksperci wymienią się własnymi spostrzeżeniami i rekomendacjami przy czynnym udziale uczestników.
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla uczestnika i prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest tu.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki
Partner technologiczny: LiveWebinar