Najbliższa edycja DIMAQ Voice już 26 października. Poznaj agendę spotkania!

O autorze
2 min czytania 2021-10-12

Kolejne jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 26 października, w godzinach 15:00-16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: metaverse, audyt sklepu internetowego oraz strategia digital. Wystąpią: Ania Ledwoń, agencja More Bananas; Agata Chmielewska, e-commerce & online marketing consultant; Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”.

Prelekcja I, godz. 15:05
„Metaverse – o co tyle hałasu i czy to rzeczywiście przyszłość?”
Ania Ledwoń, co-founder & creative director w agencji More Bananas

O Metaversie jest głośno od momentu zapowiedzi Facebooka i Marka Zuckerberga o jego rozwoju. Jednocześnie Fortnite, Minecraft czy nawet Balenciaga przymierzają się również do tego typu działań i nowego internetu. Czym tak naprawdę jest metaverse, a czym nie? Czy powinniśmy już teraz trzymać rękę na pulsie i przygotować się do zmian?

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Co to metaverse?
  • Kto już w tym momencie zajmuje się tworzeniem takich światów?
  • Jaki będzie to miało wpływ na konsumentów, a jaki na biznes i marketing?
  • Jaka jest przyszłość internetu?

Prelekcja II, godz. 15:35
„Jak przeprowadzić audyt sklepu internetowego?”
Agata Chmielewska, achmielewska.com , e-commerce & online marketing consultant

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Czym jest audyt e-commerce i jak często go robić?
  • Jakie elementy strony testować i na co zwracać uwagę?
  • Skąd możesz się dowiedzieć co to jest UX i user-friendly?
  • Jakie narzędzia pomogą Ci w przeprowadzeniu audytu?
  • Co zrobić, aby audyt przyniósł realne korzyści i zwiększył konwersję w sklepie?

Prelekcja III, godz. 16:05
„Co nowego w strategii digital?”
Marta Ulman & Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast o strategii marketingowej, którego autorami są Marta Ulman i Jakub Kwaczyński. Tym razem podczas panelu na DIMAQ Voice Online, czeka na nas krytyczny przegląd najnowszych i najciekawszych badań, raportów, trendów oraz zjawisk, takich jak:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • influencer marketing,
  • future of social media,
  • rebranding,
  • sustainability i wielu innych!

Co oznaczają dla marketerów? Dlaczego nie można ich pominąć? Jak wykorzystać je w codziennej pracy w branży? Podczas panelu eksperci wymienią się własnymi spostrzeżeniami i rekomendacjami przy czynnym udziale uczestników.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla uczestnika i prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest tu.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki
Partner technologiczny: LiveWebinar