#NAJLEPIEJ i nowa kampania Virgin Mobile

24 lutego Virgin Mobile wprowadziło na rynek pakiet #NAJLEPIEJ, obejmujący nielimitowane rozmowy, SMS-y i 8 GB internetu za 39 złotych – dla wszystkich i na zawsze. Nowy produkt wspiera kampania reklamowa, w której główną bohaterką – już kolejny raz – będzie charyzmatyczna Gigababcia.
O autorze
2 min czytania 2016-02-26

Popularne powiedzenia, znane z codziennego życia, to charakterystyczne elementy nowej kampanii Virgin Mobile Polska, dzięki czemu spot, kreacje internetowe i outdoor mocno podkreślają brak haczyków i przejrzystość oferty #NAJLEPIEJ. Całość jest wciąż utrzymana w formule rozpieszczania, z którą marka jest kojarzona od dłuższego czasu. Operator informuje, że zarówno nielimitowane rozmowy, SMS-y, jak i 8GB internetu przysługują wszystkim, bez ograniczenia czasowego i bez umowy, niezależnie od tego, czy są nowymi klientami, czy korzystają z jego usług od dawna. Dodatkowym atutem oferty, który ukazywany jest w kampanii, są ekstra gigabajty dla osób przenoszących numer do Virgin Mobile. Tacy klienci, przy tym samym pakiecie, otrzymują na zawsze, dziesięć zamiast ośmiu gigabajtów internetu.

Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach, reklamę w internecie (od 26 lutego), a także OOH w głównych miastach w Polsce i kontekstowe kreacje w ramkach reklamowych w warszawskim metrze (od 1 marca). Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Karol Ruciński, Katarzyna Jarzyna, Maciej Kozina i Joanna Biernacka) oraz iProspect (Beata Nowalska Karolina Gardzińska i Paulina Krzętowska). Po stronie Virgin Mobile – Agnieszka Flis, Monika Mierzejewska, Anna Krawiec oraz Piotr Suchodolski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją LocoMotive. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiadają Agnieszka Flis i Monika Mierzejewska, natomiast planowanie kampanii zlecono Mindshare (Anna Bieńkowska).

Dodatkowe gigabajty dla przenoszących numer i ekstra pakiety #FREEMIUM

Oprócz nowego pakietu #NAJLEPIEJ, Virgin Mobile wprowadziło także stałą promocję dla osób przenoszących numer i aktywujących jeden z dostępnych pakietów. Każdy nowy klient otrzyma dodatkowy transfer danych na zawsze i co miesiąc, w zależności od wybranej oferty. W przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to gratisowe 500 MB (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) do oferty #BEZLIMITU za 29 złotych oraz aż 3 GB w prezencie do pakietu #DLAMNIESUPER za wciąż promocyjne 49 złotych, co daje łącznie 13 GB internetu na stałe. Z kolei osoby przenoszące numer, które zechcą skorzystać z nowego pakietu #NAJLEPIEJ, otrzymają 10 zamiast 8 gigabajtów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 24 lutego w ofercie Virgin Mobile pojawi się również pięć nowych pakietów za #PÓŁDARMO, obowiązujących jako dodatki do flagowego #FREEMIUM:

  • 30 SMS-ów, 30 minut i 300 MB transferu danych za 6 złotych
  • 60 SMS-ów, 60 minut i 600 MB transferu danych za 10 złotych
  • SMS-y i minuty bez limitu do wszystkich sieci za 25 złotych
  • Nielimitowane rozmowy i 3 GB transferu danych za 25 złotych
  • Nielimitowane SMS-y i 3 GB transferu danych za 15 złotych

Sam pakiet #FREEMIUM w podstawowej wersji obejmuje 300 MB transferu danych z maksymalną prędkością 4G LTE, 30 minut rozmów oraz 30 SMS-ów do wszystkich sieci – bez żadnych opłat i bez umowy. Jest ważny przez 30 dni i odnawia się automatycznie, co miesiąc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się