„Najlepsze przychodzi z czasem” – nowa kampania ketchupu Heinz

Wystartowała kampania ketchupu Heinz. Działania na polskim rynku przygotowała agencja LiquidThread.
O autorze
0 min czytania 2018-05-22

Ciągły pośpiech i brak czasu sprawiają, że czasem zapominamy, że na to co najlepsze warto poczekać. „Najlepsze przychodzi z czasem” – pod tym hasłem marka promuje swój legendarny produkt – ketchup Heinz, który przez swoją gęstość wolno wypływa z butelki.

Kampania prowadzona jest od maja. Działaniami w social mediach (na Facebooku i Instagramie) zajmuje się agencja contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na obsługę Heinz w tym zakresie.

Jednocześnie trwa kampania rich mediowa oraz video w serwisach VOD i na YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj