…czy na nośnikach zewnętrznych.
Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot Safari, w którym chłopiec na zebrze przemierza Afrykę, aż spotyka polskich wczasowiczów. Chłopiec oraz zebra przekonują urlopowiczów, że powinni jeść niebiańsko lekkie pianki Ptasie Mleczko®, zamiast „lokalnych specjałów”. Reklamy będą emitowane do końca listopada w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Poza telewizją Ptasie Mleczko® wsparte jest kampanią outdoorową w 8 największych miastach Polski, dodatkowo zasięgową kampanią w Internecie, wykorzystującą krótkie filmiki z różnymi sposobami jedzenia pianek i promująca konkurs na rytuał jedzenia kostek Ptasie Mleczko®: na koszykarza, na łakomczucha, na koszykarza itp.
Zobacz również
Działania komunikacyjne dedykowane marce Ptasie Mleczko® zyskały także szerokie wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media prowadzonych przez agencję J. Aktywności prowadzone w digitalu są oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach video na stronie ptasiemleczko.wedel.pl. Kampania przedstawia spoty pokazujące różne rytuały jedzenia pianek Ptasie Mleczko®. W tym celu marka nawiązała współpracę z influencerami oraz celebrytami: Julią Wieniawą i Adamem Zdrójkowskim. Krótkie filmiki wspierają konkurs internetowy, w którym należy nagrać wideo przedstawiające rytuał jedzenie kostek Ptasie Mleczko®. Konkurs trwa do 9 listopada.
Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja PZL, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast za produkcję digital contentu oraz kampanię w Internecie – J.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]