Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Największe wydarzenie polsko-izraelskie w 2019: konferencja dla przedsiębiorczych kobiet za nami

Największe wydarzenie polsko-izraelskie w 2019: konferencja dla przedsiębiorczych kobiet za nami
Panele dyskusyjne, warsztaty o nowych technologiach, nauce i mediach. Przyszłość urbanizacji, wyzwania w branży mody, urody, zmiany, które mogą mieć wpływ świat – m.in. o tym rozmawiały uczestniczki konferencji „Jak kobiety w Polsce i Izraelu robią biznes… i dlaczego tak świetnie im to wychodzi!".
O autorze
2 min czytania 2019-09-25

Polsko-izraelska konferencja „Jak kobiety w Polsce i Izraelu robią biznes… i dlaczego tak świetnie im to wychodzi!” odbyła się 19 września w Jaffie. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Ambasadę RP w Tel Awiwie we współpracy z szeregiem partnerów, przede wszystkim z Google, Polsko-Izraelską Izbą Handlową, BGK oraz Energa S.A. Zostało objęte patronatem honorowym Pierwszej Damy RP Agaty Kornhauser-Dudy. Była to pierwsza tego rodzaju konferencja i największe polsko-izraelskie wydarzenie w 2019 roku. Dlaczego organizatorzy postanowili połączyć przedsiębiorcze kobiety z tych krajów?

– Widzimy wspólnego ducha w kobietach polskich i izraelskich. Przedsiębiorcze kobiety z obu krajów mają wiele wspólnych cech: odwagę, kreatywność, samodzielność i setki lat wspólnej historii. Konferencja była okazją do spotkania się i wspólnej dyskusji o naszych doświadczeniach, nadziejach i projektach. To źródło inspiracji i wiedzy oraz doskonała szansa na rozwinięcie relacji biznesowych – wyjaśniała Katarzyna Rybka-Iwańska z Polskiej Ambasady w Tel Avivie.

Uczestnicy poznali role models w poszczególnych branżach. Wśród kobiet sukcesu wystąpiły m.in. prof. Yuli Tamir, rektorka College’u artystycznego i modowego Shenkar, wcześniej minister edukacji, integracji imigrantów, nauki, Marta Gajęcka, doradczyni społeczna Prezydenta RP Andrzeja Dudy, Cecile Blilious, założycielka pierwszego w Izraelu funduszu VC typu impact czy Wiktoria Brzozowska-Neymann, dyrektor ds. marketingu i rynków zagranicznych w firmie Dr Irena Eris.

Konferencja miała na celu promocję dobrych praktyk i dzielenia się doświadczeniami pomiędzy kobietami zarządzającymi przedsiębiorstwami oraz aktywnymi zawodowo w szybko zmieniającym się środowisku. Wydarzenie zostało podzielone na kilka sesji poświęconych: nauce, innowacji, designowi, urodzie, turystyce, mediom i zaangażowaniu społecznemu. Google, jeden z głównych partnerów konferencji, poprowadził warsztaty pt.: „I Am Remarkable”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Panel poświęcony obecności kobiet w świecie nauki oraz przełomowych technologii obalił kilka mitów i odesłał kilka pojęć – takich jak „work-life balance” czy „męskie vs. żeńskie zawody” – do lamusa. W dyskusji o sektorze beauty i mody wykazano, że wbrew stereotypom trudno o dział gospodarki o większej konkurencji i wyższym zaangażowaniu wysokich technologii. Sesja poświęcona role models wyposażyła uczestniczki w ogrom inspiracji, motywacji oraz narzędzi do… zmieniania świata.

Miejsce ma znaczenie

Konferencja odbyła 19 września 2019 roku w Tel Aviv-Yafo w Izraelu w Peres Center for Peace and Innovation. Lokalizacja nie została wybrana przypadkowo. To właśnie tam w 1996 roku późniejszy prezydent Izraela Shimon Peres, posiadający polskie korzenie, powołał instytucję, która miała zająć się wdrażaniem w życie idei i projektów rozwojowych oraz innowacyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Symboli w trakcie tego wydarzenia nie brakowało. Nie tylko miejsce, ale również blisko 50 prelegentów i panelistów wybranych na to wydarzenie było związanych z motywem przewodnim konferencji. Uczestnicy opowiedzieli o swoich obserwacjach w biznesie i nauce. Bardzo widoczna była bliskość mentalna, podobieństwo doświadczeń oraz nastawienia do życia. Skala projektów i inicjatyw polsko-izraelskich pozytywnie zaskakiwała i dawała poczucie, że wiele pozytywnego może się w tej sferze w przyszłości wydarzyć.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerami wydarzenia byli: Google, Polsko-Izraelska Izba Handlowa, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Bank Gospodarstwa Krajowego, Energa S.A. Dr Irena Eris, Balagan Studio, Come Creations Group, Instytut Adama Mickiewicza, Urząd Miasta Łodzi, Emilia Holding, Polska Organizacja Turystyczna, Gminy: Bystrzyca Kłodzka, Polanica Zdrój, Szczytna, Pitango Venture Capital, Urząd Miasta Rishon LeZion, Radio ChilliZet, Klinika LaPerla, Israel Advanced Technology Industries, FlosLek oraz Shenkar College for Engineering and Design.