Narodowy Bank Polski zaprezentował nową identyfikację wizualną

Narodowy Bank Polski wprowadził nową wersję znaku, hasła, emblematu i odświeżoną identyfikację wizualną.
O autorze
0 min czytania 2021-07-09

Narodowy Bank Polski poinformował o dokonaniu aktualizacji logotypu, hasła, identyfikacji wizualnej i wprowadzeniu do użycia nowego emblematu banku centralnego. Ewolucja nowej identyfikacji wizualnej banku polega na zmianie kwadratu z napisem NBP na okrągłe drzwi skarbca Narodowego Banku Polskiego z takim samym napisem – użyty w logotypie krój pisma nie uległ zmianie. Zastąpiono też zieleń kolorami: granatowym i złotym. Zaktualizowane hasło NBP brzmi: „dbamy o wartość polskiego pieniądza”.

Elementy identyfikacji graficznej NBP zostały także wzbogacone o emblemat z wizerunkiem orła oraz budynkiem ze skarbcem i sztabami złota.

Logotyp występuje w następujących wariantach:

Wariant 1 – sygnet i nazwa instytucji w jednym wersie

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wariant 2 – sygnet i nazwa instytucji w dwóch wersach

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wariant 3 – sygnet i nazwa instytucji w dwóch wersach, wycentrowane w pionie

Wariant 4 – sygnet