Natalia Borawska, creative director, jest w VMLY&R Poland od 4,5 roku. Od kilkunastu lat jest związana z międzynarodowymi agencjami sieciowymi. Jej kampanie wielokrotnie były nagradzane w konkursach kreatywności w kraju i za granicą.
Natalia będzie jedyną przedstawicielką jury z Polski w tegorocznym Luum Awards. Festiwal odbędzie się w październiku 2023.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Lu’um oznacza „świat” lub „urodzajna ziemia” w języku Majów. Ta kultura, pełna szacunku i miłości do ziemi i jej społeczności, była jednym ze źródeł inspiracji dla organizatorów festiwalu. Prace można zgłaszać w kategoriach: Essence of the Message, Human Rights, Planet, Institutional communication, Designs for a better world, Causes, Society oraz Health & Wellness.