nc+ zmienia się w platformę CANAL+ i rusza z nową kampanią promocyjną

We wtorek, 3 września, platforma nc+ zmieniła nazwę i rozpoczęła nową kampanię promocyjną informującą o rebrandingu oraz nowych ofertach dla abonentów.
O autorze
0 min czytania 2019-09-03

– Zmiana nazwy pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób korzystać z międzynarodowej siły brandu CANAL+, w który nadal będziemy bardzo mocno inwestować tworząc unikalną ofertę opartą o najlepszą rozrywkę i najnowsze technologie – mówi Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+

Kampania utrzymana jest w stylistyce kina sensacyjnego. Głównymi bohaterami są członkowie gangu znani z poprzednich edycji reklam platformy. Tym razem szajka planuje skok rabunkowy na jubilera, jednak w wyniku nieoczekiwanej pomyłki dochodzi do wielkiego „BUM”. Co stało się w trakcie skoku można zobaczyć w spocie telewizyjnym.

W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano m.in. działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży Platformy CANAL+.

Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw. Kampania potrwa do końca października tego roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj