– Zmiana nazwy pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób korzystać z międzynarodowej siły brandu CANAL+, w który nadal będziemy bardzo mocno inwestować tworząc unikalną ofertę opartą o najlepszą rozrywkę i najnowsze technologie – mówi Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+
Kampania utrzymana jest w stylistyce kina sensacyjnego. Głównymi bohaterami są członkowie gangu znani z poprzednich edycji reklam platformy. Tym razem szajka planuje skok rabunkowy na jubilera, jednak w wyniku nieoczekiwanej pomyłki dochodzi do wielkiego „BUM”. Co stało się w trakcie skoku można zobaczyć w spocie telewizyjnym.
Zobacz również
W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano m.in. działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży Platformy CANAL+.
Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw. Kampania potrwa do końca października tego roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach