TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

nc+ zmienia się w platformę CANAL+ i rusza z nową kampanią promocyjną

We wtorek, 3 września, platforma nc+ zmieniła nazwę i rozpoczęła nową kampanię promocyjną informującą o rebrandingu oraz nowych ofertach dla abonentów.
O autorze
0 min czytania 2019-09-03

– Zmiana nazwy pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób korzystać z międzynarodowej siły brandu CANAL+, w który nadal będziemy bardzo mocno inwestować tworząc unikalną ofertę opartą o najlepszą rozrywkę i najnowsze technologie – mówi Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+

Kampania utrzymana jest w stylistyce kina sensacyjnego. Głównymi bohaterami są członkowie gangu znani z poprzednich edycji reklam platformy. Tym razem szajka planuje skok rabunkowy na jubilera, jednak w wyniku nieoczekiwanej pomyłki dochodzi do wielkiego „BUM”. Co stało się w trakcie skoku można zobaczyć w spocie telewizyjnym.

W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano m.in. działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży Platformy CANAL+.

Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw. Kampania potrwa do końca października tego roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj