TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nestlé Polska z konkursem w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Śmigaj z Nestlé po nagrody”, który realizowany jest w sieci sklepów Intermarché. To już kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
O autorze
1 min czytania 2022-09-13

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 8 do 21 września 2022 roku. W konkursie biorą udział wszystkie marki Nestlé dostępne w sieci Intermarché.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w promocji za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z dowodu zakupu oraz napisać „dlaczego właśnie do Ciebie ma śmignąć nagroda?”.

Co tydzień można zdobyć: bon do Intermarché o wartości 200zł (co tydzień 30 szt.), słuchawki douszne JBL (co tydzień 5 szt.), smartwatch Garmin (co tydzień 5 szt.).Dodatkowo, spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureata nagrody głównej którym jest skuter elektryczny NIU. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu. Pełna lista marek biorących udział w konkursie jest podana w regulaminie dostępnym na stronie: www.uniqueone.pl.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj