Netia – bogini nieziemskiej rozrywki

Dzisiaj ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z TV i dostępem do Disney+, w której debiutuje zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki Netia, oparta o postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska.
O autorze
2 min czytania 2023-09-04

Reklamy z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej, to otwarcie zupełnie nowego rozdziału komunikacji marketingowej marki Netia. Katarzyna Kwiatkowska wciela się w postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, Jedenastej Muzy, która zstępuje z Olimpu wprost do mieszkań klientów Grupy Netia.  

– Zależało nam, aby twarzą Netii była osoba nie tylko znana, ale też inteligentna, z dystansem i z poczuciem humoru. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Katarzynę Kwiatkowską, aktorkę teatralną i filmową, znaną też ze Szkła Kontaktowego, czy programu Szymon Majewski Show – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej obszaru B2C w Netii.

Koncept kreatywny przygotowany przez agencję kreatywną (Red8) zdecydowanie wygrał z innymi propozycjami w szeroko zakrojonych badaniach konsumenckich.

– Będzie trochę mitologii i boskości, bo te tematy są zawsze na czasie. Ale przede wszystkim będzie dużo nowoczesności, niezawodności i dobrej zabawy. Bogini Netia będzie z nami w najbliższych kampaniach reklamowych. Nie tylko w telewizji, na billboardach, ale też w internecie i punktach sprzedaży – dodała Joanna Pędzińska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej wystartuje 2 września i potrwa do 8 października br. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe.

Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Gliwicach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania reklamowa będzie m.in. wspierać sprzedaż flagowego pakietu z aktualnej oferty promocyjnej – dostęp do Internetu w technologiach światłowodowych w opcji do 300 Mb/s wraz z usługą TV 4K (pakiet S z 81 kanałami) i dostępem do serwisu Disney+ w cenie 70 zł miesięcznie (cena z rabatami za zgody marketingowe i e-fakturę). Zawierając umowę na 2 lata, klienci otrzymają na start 3 miesiące abonamentu gratis!

Prędkość Internetu

Internet + TV S 4K

Internet + TV M 4K

Internet + TV S 4K + Disney+

Do 300 Mb/s

55 zł

65 zł

70 zł

Do 600 Mb/s

65 zł

75 zł

80 zł

Do 1 Gb/s

85 zł

95 zł

100 zł

3 miesiące na start gratis!

Do każdego z pakietów można dokupić Pakiety Premium, wśród nich, np. Polsat Sport Premium razem z Eleven Sports za 20 zł miesięcznie lub HBO również za 20 zł miesięcznie, czy też pakiet Canal+ Select w cenie 35 zł miesięcznie. 

W zasięgu dostępu w technologiach światłowodowych pod marką Netia (pobieranie danych z prędkością nawet do 1 Gb/s) jest obecnie ponad 5,5 mln gospodarstw domowych. Na tę liczbę składa się 2,3 mln łączy sieci własnej Grupy Netia oraz ponad 3,3 mln łączy operatorów hurtowych, którzy budują sieci m.in. w ramach POPC (np. Fiberhost, Nexera, Światłowód Inwestycje, Orange Polska).

PS Red8 (dentsu Polska) wygrywa przetarg Netii

Agencja Red8 (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netia S.A. – jednego z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych.