TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką] 

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką] 
Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czy w mózgu istnieją obszary, których stymulacja może rozbudzić potrzebę dokonania zakupu? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy? Odpowiedzi poznasz 12 czerwca podczas NM Q&A live z dr. Adamem Zemełką.
O autorze
1 min czytania 2024-05-06

Już 12 czerwca na pytania czytelników i czytelniczek NM odpowie Adam Zemełka, doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, doktor nauk o zdrowiu, psycholog biznesu i kognitywista. 

Skorzystaj z okazji i zadaj pytanie dr. Zemełce  – ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ! 

Czas trwania spotkania ok. 60-90 minut.

Zasady działania Q&A

  1. Zarejestruj się na bezpłatne Q&A.
  2. Najpóźniej do 10.06 wypełnij ankietę i prześlij w formularzu jedno pytanie z obszaru neuronauki i psychologii do Adama Zemełki.
  3. 12.06 podczas webinaru ekspert odpowie na wybrane pytania.

Program spotkania

Podczas sesji pytań i odpowiedzi dowiesz się między innymi:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego?
  2. Czy w mózgu istnieją obszary, których stymulacja może rozbudzić potrzebę dokonania zakupu? 
  3. Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?
  4. Jakie są najczęściej popełniane błędy poznawcze i jak wykorzystać je w działaniach marketingowych,
  5. Czy zawsze negatywne reakcje na reklamę stanowią zagrożenie i są niekorzystne dla wizerunku marki? Czego należy unikać w przekazie marketingowym?

Poznasz także odpowiedzi na wybrane pytania przesłane wcześniej przez uczestników Q&A.

Poznaj naszego prelegenta

Adam Zemełka

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Współtwórca jednego z pierwszych autoterapeutycznych projektów online. Praktyk terapii eklektycznej, w której dominuje podejście skoncentrowane na rozwiązaniach oraz racjonalno-emotywna terapia zachowań. 

Wykładowca akademicki – od ponad dekady związany z uczelniami w Poznaniu i Warszawie. Badacz i popularyzator neuronauk stosowanych w edukacji, marketingu i terapii. 

Autor kilku książek (w tym bestsellera „Autoterapia. Sto dni do szczęśliwego życia”, Sensus 2023)  oraz kilkudziesięciu artykułów, publikowanych regularnie w prasie psychologicznej i marketingowej. Pasjonat twórczości Davida Bowie, fan humoru Larry’ego Davida i miłośnik psów rasy cavalier, których przedstawiciela ma szczęście być (rozpieszczającym) opiekunem.

PS Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]

W drugim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział o neuronauce w praktyce, czyli m.in. o tym, jak trafić z przekazem reklamowym oraz szeroko pojętą komunikacją do przebodźcowanych klientów.