Tym samym, NEWTON Media „obroniło” tytuł z ubiegłego roku w kategorii B2B, za audyt mediów dla Tesco. Ta prestiżowa nagroda jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości usług świadczonych przez NEWTON Media.
Nowa usługa analityczna – audyt medialny – łączy analizę zawartości mediów i badanie wypowiedzi dziennikarzy. Pomaga ona zidentyfikować ich konkretne oczekiwania, precyzyjniej kierować komunikacją w biznesie, a tym samym poprawić jej skuteczność. Zwycięski projekt został przeprowadzony dla Tesco w 2016 roku, które wykorzystało tę usługę w swojej strategii komunikacji.
Zobacz również
Ján Kondáš, szef komunikacji korporacyjnej w Tesco: „Od wielu lat współpracujemy z NEWTON Media, dlatego to im powierzyliśmy audyt naszych działań komunikacyjnych. Wyniki przeprowadzonej analizy skłoniły nas do wprowadzenia zmian w dotychczasowych działaniach, aby pełniej odzwierciedlały potrzeby przedsiębiorstwa. Audyt pozwolił również na zidentyfikowanie nowych trendów w komunikacji, dlatego też zamierzamy powtórzyć badanie również w tym roku.”
„Nagrody AMEC pozwalają nam zmierzyć się z naszą konkurencją na arenie międzynarodowej. Tym bardziej niezwykle się cieszę, że zdobyliśmy aż dwie nagrody w tym prestiżowym konkursie. Potwierdza to naszą pozycję w czołówce branży Media Intelligence” – komentował po ceremonii rozdania nagród, Petr Herian, Prezes NEWTON Media Group.
AMEC co roku wręcza nagrody za najlepsze analizy medialne. Więcej informacji na temat zwycięzców nagrody AMEC 2017 można znaleźć na stronie internetowej AMEC.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing