„Nie aplikowałbym tutaj”: Arla Foods przedstawia własną antyreklamę, zachęcając w ten sposób do składania CV

„Nie aplikowałbym tutaj”: Arla Foods przedstawia własną antyreklamę, zachęcając w ten sposób do składania CV
Arla Foods opublikowała kampanię employer brandingową w humorystycznym wydaniu. Sprawdź.
O autorze
1 min czytania 2025-03-17

Opublikowana przez Arla Foods kampania employer brandingowa to prawdziwy wyraz… dystansu do siebie. W filmiku promocyjnym Karol, odgrywający główną rolę, przedstawia się jako osoba, która pracuje w Arli od 6 lat, ale nie aplikowałby do tej firmy, bo:

  • mają stretching dla pracowników,
  • w sklepiku można kupić produkty za półdarmo,
  • do biura można dojechać różnymi środkami transportu innymi niż samochodem po to, by uniknąć korków,
  • wszyscy są traktowani równo, są jasne zasady awansu i nie ma się komu podlizać.

To tylko kilka z wielu przykładów, które nadają humorystyczny wydźwięk kampanii.

Materiał wideo spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w mediach społecznościowych. Wielu użytkowników skomentowało również, że filmik przypomina kampanię Oslo „Is it even a city?”. Tu również sposobem na reklamę jest… antyreklama.

PS „Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo

„Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj